Hulp keuze schaafbank

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Het is mede dankzij jouw vorige foto's (en nu ook deze natuurlijk :rolleyes:) van jou werkplaats en machines, dat het kwijl hier op mijn papieren druipt...

Wat heb je gebruikt voor de muurafwerkingen? En is dat radiata pine multiplex dat je voor het uitbekleden van het dak hebt gebruikt?

Jammer dat Drenthe zo ver van mijn deur ligt :p

Ik beloof dat ik geen foto's meer zal posten; jullie hebben het nou wel gezien neem ik aan (maar ja, ben d'r ook best wel groots mee..)
De wanden zijn van doodordinair vezelplaat (zat er al in); het plafond is een 'nette' underlayment; ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Ik twijfel ook nog om hem te kopen.

Ik heb nog tijd tot 12 januari 2015, tot dan staat hij nog aan 1.929,95 euro incl. btw. Zal een duur kerstcadeautje worden...

Waar heb je die prijs gezien? Ik moest mij nog haasten om hem te bestellen voor 14/11 anders verloor ik de herfstactie en die kost mij €1996,50 incl btw, korting inbegrepen!!!! Geven die mannen een korting 'à la tête du client' misschien?
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
De acties verschillen van land tot land, mogelijk om de fabrieksproductie optimaal te gebruiken.
Maar ik had eens gevraagd naar een frees die niet in de folder stond, en ze vertelden mij dat daarop toch een actie was. Misschien was het wel "à la tête" en het is gelukt want ze is in bestelling...
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Ik ben blij met mijn beslissing over te gaan tot de aankoop, maar voelde mij er toch niet zo goed bij dat net na mijn aanbetaling het toestel nog goedkoper aangeboden wordt. Bij deze heb ik deze voormiddag een mailtje gestuurd naar de mannen van Tema om mijn ongenoegen uit te drukken.
Terwijl ik het onderwerp "help mijn raam valt er uit" aan het typen was (als je een oplossing hebt trouwens, graag reageren), kreeg ik al een telefoontje van hen. Wel, ik ben blij dat ik bij hen besteld heb, want die hadden volle begrip voor de situatie en hebben er ook een oplossing voor bedacht waar ik zeker mee kan leven.
Ik zou de dus zeggen, een goed product met een goeie service!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.