Beste forumleden. Ik ben inmiddels wanhopig aan het worden. Van mijn oom heb ik serieuze zaag gekregen. Het betreft een oud beesje van dewalt. Ik moest m zelf ophalen en ik heb een grote fout gemaakt.. namelijk geen foto van de bedrading gemaakt toen ik de zaag van de regelkast loskoppelde van de schakelaar op de zaag de sterdriehoek 380 onaangeraakt. Nu kom ik er niet meer uit helaas. Het zit als volgt. Vanaf de motor loopt een kabel naar een /off/ster/driehoek schakelaar op de zaag. Hier zit ook een noodstop
Zie foto's. Die weer naar naar de regelkast loopt.
Zie foto's. Ik hoop dat iemand me kan helpem met de regelksstgfoe.hu ff
Add bookmark
Hhaha sorry mensen ik was in slaap gevallen toen ik dit typte. Blijkbaar post ik in mn slaap... anywayyzz. Alles zit nog hoe ik het werkend heb gedemonteerd. Ik moet een kabel van een wcd aansluiten en een kabel die vanaf de zaag komt. Dezebkabel bevat 6 dradeb genummerd 1 tm 6. Ik heb opgeschreven waar deze op aan zijn gesloten op de ster driehoek schakelaar op de zaag. Foto volgt. Sorry voor de pixel fotos maar mn camera is niet meer wat het was..
De laatste is om aan te duiden waar ik nu mee moet zagen.. zucht..
Hopelijk kan iemand me wijs maken. Of woont er iemand in de buurt van angerlo (doesburg) die me eventueel tegen vergoeding kan en wil helpen.
Groet Huge
Zie foto's. Die weer naar naar de regelkast loopt.
Zie foto's. Ik hoop dat iemand me kan helpem met de regelksstgfoe.hu ff
Add bookmark
Hhaha sorry mensen ik was in slaap gevallen toen ik dit typte. Blijkbaar post ik in mn slaap... anywayyzz. Alles zit nog hoe ik het werkend heb gedemonteerd. Ik moet een kabel van een wcd aansluiten en een kabel die vanaf de zaag komt. Dezebkabel bevat 6 dradeb genummerd 1 tm 6. Ik heb opgeschreven waar deze op aan zijn gesloten op de ster driehoek schakelaar op de zaag. Foto volgt. Sorry voor de pixel fotos maar mn camera is niet meer wat het was..
De laatste is om aan te duiden waar ik nu mee moet zagen.. zucht..
Hopelijk kan iemand me wijs maken. Of woont er iemand in de buurt van angerlo (doesburg) die me eventueel tegen vergoeding kan en wil helpen.
Groet Huge
Bijlagen
Laatst bewerkt: