Dank voor je advies!Waarom heeft de vloerenboer/leverancier in eerste instantie de vloer laten leggen door een andere vloerenlegger? Krijg de indruk dat de vloerenlegger niet echt wist waar ie mee bezig was en een beetje vloerenboer weet toch wel wie hij inhuurt. Hoewel in dit geval je ook twijfels kunt hebben bij de expertise van de vloerenboer + leggers..
Als je gaat schuren op een vloer die al behandeld is, krijg je verschillende schuurprofielen in het hout en dit ga je altijd terugzien. Je kunt ze nog laten proberen de hele vloer te doen in de hoop dat het daarmee opgelost is, je hebt nu toch niks meer te verliezen. Levert dit niet het gewenste resultaat op, dan zal er een nieuwe vloer in moeten en dat wordt er niet leuker op. De vloer is gelijmd en leverancier zal met zijn legger moeten regelen dat het opgelost wordt.
Als je rechtsbijstand hebt, zou ik deze voor advies benaderen. Heb je dit niet, zou ik contact opnemen met het
Juridisch Loket om je op weg te helpen, dit is gratis volgens mij.
Succes!
Deze vloerenlegger komt bij de vloerenboer uit de koker. Hij kon de vloer strak en netjes leggen.....maar helaas. Het geschuurde gedeelte heeft nu ook een heel ander uiterlijk: het heeft een veel duidelijkere aftekening en vlamt veel meer op. Ik heb inderdaad een rechtsbijstandsverzekering: ga ik zeker contacten.