Hoekaanslag ter vervanging DeWalt versie

Rdl

Post veel
7 okt 2021
982
404
hilversum
Eventueel voor budget optie zou je ook met een drevel je huidige dewalt wat breder maken.
Dus richting de rand een tikje zodat ie wat uitzet.
Zojuist gedaan bij die van de sabre350.(alleen die is van vol aluminium das iets vervelender)
Zou in ieder geval een tijdelijke oplossing kunnen wezen tot je iets gevonden hebt.
 

stav

Actieve deelnemer
4 jan 2019
62
34
Staden
Ik heb deze die ts eerst bestelde al sinds januari in gebruik op mn dewalt zaagtafel en zeer tevreden over. Wel de goedkopere met alu handvat en zonder fence. drillpro Heeft me toen 38,33 euro gekost verzending in! Fence heb ik meerdere zelf gemaakt met multiplex en matchfit dovetail.
En banggood is best wel betrouwbaar in zn verzenden maar reken gemiddeld op 3 weken.
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
631
101
Sterksel
De Hongdui wordt waarschijnlijk vrijdag geleverd. Ben benieuwd. Ik vond er nog geen extra fence bij omdat er enkele uitverkocht zijn. Zag op YT ook iemand die de fence van Incra gebruikt dus dat komt nog wel. En anders wordt het een normale lat die ik er tegen schroef.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.