Blij dat ik misschien iemand kan helpen! Ik heb een SABRE 350 gekocht.
Ik denk dat er veel anderen zijn die die machine van Baptist kopen.
Waarom heb ik dit gekocht? Ik denk deels omdat het een completere machine is (maar wel meer kost). Ook, over het algemeen, geen recensie die ik kon vinden zei dat er grote problemen waren met deze machine, inclusief de kwaliteit.
Mijn ervaring tot nu toe:
- De steun van Baptist is redelijk goed. Ik merk dat sommige mensen die me antwoorden meer bezig zijn met mijn probleem dan anderen, maar alle hulp die ik krijg is goed genoeg geweest.
- De algehele kwaliteit van de build is goed. Ik ben technisch genoeg om kritisch te zijn. Mijn enige klacht is dat de stofafscheiding niet zo goed is - de helft ervan ontsnapt op verschillende manieren voordat het dicht bij de vacuümontluchting komt. Het is een klein probleem vanuit mijn oogpunt.
- Ik zal zeggen dat het aanpassen van de lat voor het hek een worsteling is. Het zal uiteindelijk lukken, maar het is te tijd om alles optimaal te krijgen
- Ook ben ik niet blij met de positionering van de bovenste bladbeschermers, met betrekking tot hoe gemakkelijk het is om te zien wat je doet tijdens het draaien van de verschillende verstelinrichtingen (je moet in principe je hoofd tussen het blad en de hoofdkolom steken. Ook is er een verstelhandvat aan de binnenkant en het blokkeert het hek om dichterbij te komen dan 7 cm wanneer je het in de hoge positie hebt. Waarom ze het ontwerp niet hebben omgedraaid, zodat het allemaal aan de buitenkant was weet ik niet.
- Ik ben tot nu toe geen fan van het meegeleverde zaagblad, of het 3-pack (ook RecordPower) dat ik heb gekocht. Het opnieuw zaaien van meer dan 12 cm van hout lijkt een worsteling voor hen te zijn. En de bezuinigingen zijn koerser dan ik zou willen. Nogmaals, geen grote problemen, en misschien zijn mijn verwachtingen te hoog gespannen
Dat is ongeveer alles wat ik uit de hand kan bedenken. Ik gebruik het regelmatig, en ben er erg blij mee, en kan het zonder aarzeling aanbevelen.
PS: I used MS Translator to get this from English to Dutch... so....