Even voorstellen. Mijn naam is Sjoerd, en als zelfstandig ondernemer in de IT is het voornamelijk veel tijd achter de computer doorbrengen. De afgelopen tijden is de kriebel ontstaan om naast op de computer ook "echte" dingen te willen maken. Meer bezig zijn, minder zitten zeg maar. Waarschijnlijk een bekend verhaal voor velen hier op het forum.
Het zal een combinatie zijn van klussen en houtbewerken. Ideeën heb ik te over, nu nog de tijd, de ruimte en de skills zien te bemachtigen.
Het schuurtje zal ik naast opslagplaats langzaam gaan omtoveren tot werkplaatsje. En de eerste klus zit er net op, namelijk de eiken vloer en tafel opknappen. Een verslag hiervan zal ik snel plaatsen in een apart topic.
Ik hoop veel te leren hier, en ook wat te kunnen bijdragen natuurlijk.
Het zal een combinatie zijn van klussen en houtbewerken. Ideeën heb ik te over, nu nog de tijd, de ruimte en de skills zien te bemachtigen.
Het schuurtje zal ik naast opslagplaats langzaam gaan omtoveren tot werkplaatsje. En de eerste klus zit er net op, namelijk de eiken vloer en tafel opknappen. Een verslag hiervan zal ik snel plaatsen in een apart topic.
Ik hoop veel te leren hier, en ook wat te kunnen bijdragen natuurlijk.