Hallo allemaal

-Sjoerd-

Nieuw lid
23 jun 2025
4
14
Katwijk
Even voorstellen. Mijn naam is Sjoerd, en als zelfstandig ondernemer in de IT is het voornamelijk veel tijd achter de computer doorbrengen. De afgelopen tijden is de kriebel ontstaan om naast op de computer ook "echte" dingen te willen maken. Meer bezig zijn, minder zitten zeg maar. Waarschijnlijk een bekend verhaal voor velen hier op het forum.

Het zal een combinatie zijn van klussen en houtbewerken. Ideeën heb ik te over, nu nog de tijd, de ruimte en de skills zien te bemachtigen.

Het schuurtje zal ik naast opslagplaats langzaam gaan omtoveren tot werkplaatsje. En de eerste klus zit er net op, namelijk de eiken vloer en tafel opknappen. Een verslag hiervan zal ik snel plaatsen in een apart topic.

Ik hoop veel te leren hier, en ook wat te kunnen bijdragen natuurlijk.

John1969

Post veel
10 jul 2023
752
419
‘s-Hertogenbosch
Klinkt veel belovend je plannen. Je eerste topic heeft een beetje een insteek hoe je je gereedschap verantwoord naar je wederhelft. Is niet negatief bedoeld maar geeft een beetje aan dat je wel weet waar je in investeert. Aan het gereedschap hoeft het dus niet te liggen. Het mooie is dat als je de offertes bij elkaar optelt nú zelfs zo’n €13,— goedkoper uit bent.
Daar tegenover heb je het nodige geleerd en hopelijk zelfvertrouwen gekweekt voor de toekomst 👍🏼
Kort samengevat een geslaagde actie en nu op naar het volgende project….. wat gaat het worden… bergruimte voor je toekomstige investeringen 🤩
Groetjes John, ik kijk al uit naar je volgende topic…….

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.