Ik ben begonnen met het maken van een tafeltje met lade voor in de hal. Het idee was om een deze te bevestigen met een haaklat en 2 poten die schuin weglopen richting de achterzijde van de tafel. Op dit moment ben ik in dubio of ik niet gewoon 4 poten onder de tafel monteer met een regel ertussen. Het geheel voelt nu al behoorlijk zwaar en er komt nog een lade in met Blum geleiders.... Ik ben een beetje bang dat het geheel op een moment van de muur komt, daarnaast is het vrij definitief met die haaklat in de muur.
Maar goed, laten we beginnen bij het begin:
Een tafeltje met lade, ongeveer 650x400x100 had ik bedacht. Begonnen met een stuk iep wat ik nog had liggen. Deze gezaagd in stukken van 780mm zodat ik er een onderkant en zijkant uit kon halen.

Deze geschaafd en daarna geschulpt op de zaagtafel zodat ik plankjes kreeg van tussen de 8 en 10 cm breed.
Daarna op dikte van 19mm gebracht.

Maar goed, laten we beginnen bij het begin:
Een tafeltje met lade, ongeveer 650x400x100 had ik bedacht. Begonnen met een stuk iep wat ik nog had liggen. Deze gezaagd in stukken van 780mm zodat ik er een onderkant en zijkant uit kon halen.

Deze geschaafd en daarna geschulpt op de zaagtafel zodat ik plankjes kreeg van tussen de 8 en 10 cm breed.
Daarna op dikte van 19mm gebracht.

Laatst bewerkt: