grote hobby schuur in een kleine tuin.

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Kans is dat ze het veel te druk hebben op het moment en geen extra energie willen steken in een onzeker project. Een duidelijke tekening en omschrijving geeft aan dat men serieus is kan ook behoorlijk weerslag hebben op de prijs.
 

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Het is vandaag regenachtig dus ik heb even zitten knutselen met Sketchup. Ik heb een overzicht tekening van een kelder en heb ook mijn kluschuur er in getekend.
Ik hem nog niet echt geluk met het vinden van een aannemer. Maar ik heb wel even zitten rekenen en ik kwam qua materiaal op ca 25.000 euro uit.


Bekijk bijlage 32916
De eerste uitsparing is de trap. Ben nog niet eroveruit of dat de beste plek is. En de 2e is luik/raam waar je grote spullen naar binnen kan tillen. Denk dat ik op natte zandgrond woon en dat alles niet onderheid is behalve wellicht mijn woonhuis.


Bekijk bijlage 32917
Dan zie je dat het best krap is allemaal. Je kijkt vanaf het zuiden. Als ik de schuur groter/hoger maak dan neem ik alle zon weg van mijn buren.
 

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Ik ben erg benieuwd of je nog een goede oplossing gevonden hebt!

Groet,
Sjoerd

Aardig dat je het nog even vraagt. Het korte antwoord is nee. Ik heb de hele kelder optie helemaal uitgewerkt maar dat wordt niet goedkoper dan 75k. Wat ik ga doen: In het voorjaar ga ik een schuur bouwen met een 3m breede deur die omhoog kan klappen zodat je eronder kan werken. Dus dan heb ik een droge werkplek van 3x4m. Dat is het beste wat ik kan verzinnen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.