Gezocht: lijmtangen

Aardappel

Actieve deelnemer
22 mei 2020
191
118
Den Bosch
Als je er echt veel nodig hebt zou ik een tripje naar de Cranenbroek plannen.
Kleine lijmklemmen kosten een euro, en de grote (tot een meter of 1,80-2,00 zijn volgens mij <10 euro.
Snelspanlijmklemmen hebben ze ook en zijn ongeveer dubbel zo duur. Die zijn kwalitatief wat minder, je kun ze niet kneiterhard klemmen.
Ook erop letten dat ze recht zijn, bij die fabriek is er geen afkeur volgens mij.

Verder ben ik een tevreden gebruiker van die lijmklemmen.


lijmklemmen-van-cranenbroek-4585929.jpg


edit: plaatje toegevoegd, prijzen kunnen iets gestegen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: HoutNerveus

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
497
118
Omg. Eindhoven
Als je er echt veel nodig hebt zou ik een tripje naar de Cranenbroek plannen.
Kleine lijmklemmen kosten een euro, en de grote (tot een meter of 1,80-2,00 zijn volgens mij <10 euro.
Snelspanlijmklemmen hebben ze ook en zijn ongeveer dubbel zo duur. Die zijn kwalitatief wat minder, je kun ze niet kneiterhard klemmen.
Ook erop letten dat ze recht zijn, bij die fabriek is er geen afkeur volgens mij.

Verder ben ik een tevreden gebruiker van die lijmklemmen.


lijmklemmen-van-cranenbroek-4585929.jpg


edit: plaatje toegevoegd, prijzen kunnen iets gestegen zijn.

De prijzen zijn iets gestegen, echter is de kwaliteit van de klemmen ook achteruit gegaan!
Ik heb er vorige week na 1,5 jaar tijd weer eens een paar bijgehaald.
Het staal is beduidend dunner geworden.

Maargoed, voor die prijs zul je nergens anders iets vinden ben ik bang.
Toch klemmen de nieuwe ook nog gewoon goed.
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.141
850
Ulvenhout
Die (lange) lijmtangen van de Cranenbroek trekken wel krom als je er wat kracht op zet. Nu hoeft dat wellicht niet altijd een probleem te zijn en voor dat geld vind je niet snel iets anders.
Hier een foto van de lijmtangen van 120cm bij een lade die ik net heb gelijmd. Je ziet dat ze niet meer recht blijven.

Helaas zie ik nu dat ik er veel te veel voor heb betaald via Marktplaats....

thumbnail_20200930_121038.jpg
 

Bertislief

Actieve deelnemer
19 aug 2020
63
14
Ik heb zojuist deze spanband met hoekbeschermers meegenomen bij de Action.
€ 1,99

Voor een lade klemmen of wat groter spanwerk moet dit altijd handig van pas komen bedacht ik me.
Ik ga 'm binnenkort eens testen.

 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.