Gespot op MP; Hammer A3-41 380v

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mosseltje

Actieve deelnemer
9 jun 2019
467
660
47
Breda
Dit is dezelfde machine, van die Luuk, alleen op een Belgische site geadverteerd. Vervelend mannetje dit, ik heb echt een hekel aan dit soort figuren. Voegen niets toe aan de wereld.
Beetje ongenuanceerd gesteld maar ik begrijp je wel.
Mocht ik ooit al mijn machines moeten verkopen dan hoop ik dat ze rechtstreeks naar een liefhebber gaan zonder tussenkomst van een handelaar die niks extra’s biedt dan een prijsverhoging.
 
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3

Batavus

Actieve deelnemer
29 dec 2019
197
189
Driebergen Rijsenburg
Beetje ongenuanceerd gesteld maar ik begrijp je wel.
Mocht ik ooit al mijn machines moeten verkopen dan hoop ik dat ze rechtstreeks naar een liefhebber gaan zonder tussenkomst van een handelaar die niks extra’s biedt dan een prijsverhoging.
Hi Mosseltje, je hebt gelijk, meestal ben ik niet zo ongenuanceerd.

In dit soort gevallen wel. Met name omdat er echt helemaal niets toegevoegd wordt aan waarde aan het product. Dit soort mensen verkopen m idd alleen duurder.

En je eigen product aanprijzen met een andere forumnaam, beetje treurig…
 

Luuk2001@

Nieuw lid
10 okt 2021
18
12
Belfeld
Je kan ook gewoon openheid van zaken geven, toch?
Klopt
Als je Handelaar bent dan weet je dondersgoed wat de machine nieuw kost, wie probeer je nou voor de zoveelste x voor de gek te houden? Wees eens eerlijk.

Ik heb dit fout aangepakt, ik had niet op mijn eigen advertentie moeten reageren.
Dit is gewoon fout.
Ik bied hiervoor nogmaals mijn excuses aan.
Met vriendelijke groet Luuk
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
610
61
Flakkee
Klopt


Ik heb dit fout aangepakt, ik had niet op mijn eigen advertentie moeten reageren.
Dit is gewoon fout.
Ik bied hiervoor nogmaals mijn excuses aan.
Met vriendelijke groet Luuk
Ik stel voor dat je het goed moet maken door de machine aan mij te geven😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Luuk2001@

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Volgens mijn is Luuk2001 al aardig van alle kanten aangepakt en flink door de stof gegaan.
Hij heeft in post #47 wederom zijn excuses aangeboden.
Als ik naar zijn forum naam kijkt is Luuk in 2001 opgericht, we zijn allemaal jong geweest en hebben allemaal wel eens iets minder slim gedaan of aangepakt.
Er is ook zoiets van zand er over en vergeven.
Sorry dat ik het zo zeg, maar mensen die nu na het laatste excuus niet kunnen vergeven, het zegt meer over jezelf iets.

Ik het het vermoede dat de machine niet meer gaat verkocht worden via dit forum, een slotje lijk mij niet ongepast en laten we het snel begraven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.