Garage verkoop, Open dag, Totale opheffing verkoop op 7 en 8 oktober van 12.00 tot 17.00 uur

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Klopt, maar we gaan de foto's niet gebruiken in een glossy magazine of uitvergroot als familie foto aan de muur neem ik aan.
Om te kijken wat de handel is die wordt aangeboden is het te doen, oke, het is een beetje amateuristisch hoe het gepresenteerd wordt.
Maar zoals ik begrijp moet de hal voor een bepaalde datum worden opgeleverd, er is iemand overleden, dus ik begrijp dat er veel te doen is, stress en verdriet rondom Danny Bing.
Er is gewoon simpel geen tijd om uitgebreid dit te documenteren en moeten we het hiermee doen denk ik.
 

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
260
109
Noardeast-Fryslân
Met de cursor erop gaan staan, rechtermuistoets "open image in new tab", CTRL en + tegelijkertijd om in te zoomen (CTRL en - om weer terug uit te zoomen).
Soms is het niet zo moeilijk.
Of op je mobiel met twee vingers een spreidbeweging maken. Inderdaad:
"Soms is het niet zo moeilijk" :cool:
 

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
214
69
Rotterdam Ommoord
Mocht het restant nog significant zijn zou je het op de foto kunnen zetten met een prijsindicatie erbij. Wellicht helpt een opkoper je er nog vanaf.
Blij voor jullie dat de verkoop succesvol geweest is!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.