Garage verkoop, Open dag, Totale opheffing verkoop op 7 en 8 oktober van 12.00 tot 17.00 uur

DBerven

Actieve deelnemer
13 jul 2023
35
21
Alkmaar
Garage verkoop, Open dag, Totale opheffing verkoop op 7 en 8 oktober van 12.00 tot 17.00 uur

Zoals ik al eerder hier heb gemeld zijn wij momenteel bezig met de opheffing van het bedrijf van mijn overleden vriend.

Zijn bedrijf handelde in tweedehands Lundia meubelen. (dus veel hout.)

Op zaterdag- en zondagmiddag 7 en 8 oktober van 12.00 uur tot 17.00 uur zetten wij de deuren open voor een ieder die interesse heeft. Het doel is zo veel mogelijk spullen aan een goed thuis te helpen. Voor de meeste goederen betekend dit dat u kunt uitzoeken, een donatie doet voor wat u er voor wilt geven.

Overige grotere dingen onderhandelen wij ter plekke over een scherpe meeneemprijs.

Voor alles geld, contant betalen (geen PIN) en direct meenemen (voor sommige items in overleg)

Voor vragen graag een berichtje sturen.
Het zou ook fijn zijn te weten of u vrijblijvend langs komt. graag ook even een berichtje.

Een greep uit het assortiment:

Stoelen

Bedbodems

Matrassen

Bankstel

Partij constructiestaal

Diverse gereedschappen hand en elektrisch

Rollen wikkel/stretchfolie plastic

Hout ( Lundia halffabricaten, Triplex, Vuren balken, deuren etc.)

Partij Bruynzeel houten magazijnstelling

Metalen pallet stellingen

Diverse palletwagens, normaal en verlengd(2 m)

Pallet stapelaar handbediend

Diverse stapelbokken

Heftruck Elektrisch inclusief lader

Bedrijfswagen IVECO met dichte bak



U bent van harte welkom

Erik Veerman

Adres: Berenkoog 44H (industrieterrein Beverkoog)

1822 BJ Alkmaar
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
439
108
Middelburg
Tip; het zou handig zijn als u wat foto's zou willen plaatsen hetgeen u in de verkoop "gooit",de meesten gaan niet op de bonnenfooi, uren in de auto zitten, als men niet weet wat men kan aantreffen, 1 foto zegt meer dan honderd woorden nietwaar? Dank
 
  • Leuk
Waarderingen: mroden en Hed

DBerven

Actieve deelnemer
13 jul 2023
35
21
Alkmaar
Tip; het zou handig zijn als u wat foto's zou willen plaatsen hetgeen u in de verkoop "gooit",de meesten gaan niet op de bonnenfooi, uren in de auto zitten, als men niet weet wat men kan aantreffen, 1 foto zegt meer dan honderd woorden nietwaar? Dank
 

DBerven

Actieve deelnemer
13 jul 2023
35
21
Alkmaar
Ik zal spoedig met een update en foto's komen.
Zoals je kunt begrijpen is het nogal hectisch op dit moment.
Maar hartelijk dank voor je reactie
 

DBerven

Actieve deelnemer
13 jul 2023
35
21
Alkmaar
goedemiddag allemaal,

Sorry dat ik niet eerder met een update ben gekomen, maar zoals jullie misschien kunnen begrijpen is het geen kleine opgave om een berdrijfspand van 1500 m2 leeg te krijgen. Er wordt momenteel nog hard gewerkt om het meeste er voor komende zondag uit te krijgen.
Bijgaand een aantal foto's om een indruk te geven van wat er nog allemaal overblijft.

ik hoop dat dit een indruk geeft1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Charel09

DBerven

Actieve deelnemer
13 jul 2023
35
21
Alkmaar
goedemiddag allemaal,

Sorry dat ik niet eerder met een update ben gekomen, maar zoals jullie misschien kunnen begrijpen is het geen kleine opgave om een berdrijfspand van 1500 m2 leeg te krijgen. Er wordt momenteel nog hard gewerkt om het meeste er voor komende zondag uit te krijgen.
Bijgaand een aantal foto's om een indruk te geven van wat er nog allemaal overblijft.

ik hoop dat dit een indruk geeft

11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg17.jpg18.jpg19.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 48rmc

DBerven

Actieve deelnemer
13 jul 2023
35
21
Alkmaar
Garage verkoop, Open dag, Totale opheffing verkoop op 7 en 8 oktober van 12.00 tot 17.00 uur

Zoals ik al eerder hier heb gemeld zijn wij momenteel bezig met de opheffing van het bedrijf van mijn overleden vriend.

Zijn bedrijf handelde in tweedehands Lundia meubelen. (dus veel hout.)

Op zaterdag- en zondagmiddag 7 en 8 oktober van 12.00 uur tot 17.00 uur zetten wij de deuren open voor een ieder die interesse heeft. Het doel is zo veel mogelijk spullen aan een goed thuis te helpen. Voor de meeste goederen betekend dit dat u kunt uitzoeken, een donatie doet voor wat u er voor wilt geven.

Overige grotere dingen onderhandelen wij ter plekke over een scherpe meeneemprijs.

Voor alles geld, contant betalen (geen PIN) en direct meenemen (voor sommige items in overleg)

Voor vragen graag een berichtje sturen.
Het zou ook fijn zijn te weten of u vrijblijvend langs komt. graag ook even een berichtje.

Een greep uit het assortiment:

Stoelen

Bedbodems

Matrassen

Bankstel

Partij constructiestaal

Diverse gereedschappen hand en elektrisch

Rollen wikkel/stretchfolie plastic

Hout ( Lundia halffabricaten, Triplex, Vuren balken, deuren etc.)

Partij Bruynzeel houten magazijnstelling

Metalen pallet stellingen

Diverse palletwagens, normaal en verlengd(2 m)

Pallet stapelaar handbediend

Diverse stapelbokken

Heftruck Elektrisch inclusief lader

Bedrijfswagen IVECO met dichte bak



U bent van harte welkom

Erik Veerman

Adres: Berenkoog 44H (industrieterrein Beverkoog)

1822 BJ Alkmaar
 

DBerven

Actieve deelnemer
13 jul 2023
35
21
Alkmaar
Even nog als aanvulling op dit bericht.
Een aantal zaken zijn reeds verkocht.
Heftruck
pallet stapelaar
bedrijfswagen
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Met het risico een zeikerd te zijn: Die foto's zijn allemaal formaat postzegel :D.
Met de cursor erop gaan staan, rechtermuistoets "open image in new tab", CTRL en + tegelijkertijd om in te zoomen (CTRL en - om weer terug uit te zoomen).
Soms is het niet zo moeilijk.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Met de cursor erop gaan staan, rechtermuistoets "open image in new tab", CTRL en + tegelijkertijd om in te zoomen (CTRL en - om weer terug uit te zoomen).
Soms is het niet zo moeilijk.
Je doet de aanname dat iedereen op Windows zit ;-) dat heb ik geprobeerd helaas. Bovendien hebben de meeste pc's geen CSI achtige functionaliteit waarbij ze missende pixels kunnen verzinnen :p.
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Nee, nee, met een Apple lukt dat ook, maar dan met de appeltjes toets ipv CTRL.
Bij Linux is het natuurlijk wel weer CTRL, daarom ga ik er van uit dat je achter een appel zit net als ik ;-)
Ik heb niet getest met Safari, maar bij Firefox werkt dit perfect.
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
439
108
Middelburg
Vriendelijk bedankt voor de foto's het lijkt te gaan om een enorme verkoop, wellicht toch de moeite om er een dagje voor uit te trekken?,....nogmaals bedankt!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.842
896
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Nee, nee, met een Apple lukt dat ook, maar dan met de appeltjes toets ipv CTRL.
Bij Linux is het natuurlijk wel weer CTRL, daarom ga ik er van uit dat je achter een appel zit net als ik ;-)
Ik heb niet getest met Safari, maar bij Firefox werkt dit perfect.
Nou perfect - je kunt de afbeelding wel vergroten, maar de pixeldichtheit niet - feitelijk wordt de afbeelding er dus niet beter van...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.