Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb met dit hout gewerkt; het is behoorlijk duurzaam en niet al te moeilijk te bewerken. Als je iets nog sterkers nodig hebt, kun je beukenhout overwegen; het is iets duurder, maar door de dichtheid is het ideaal voor zware constructies.
Het staat alweer een jaar, en het staat als een huis. Her en der heeft het hout wat gewerkt en de frontjes zijn niet meer perfect uitgelijnd, maar dat ga ik volgend jaar gewoon fixen.
Geen massief maar wil het toch even noemen: ik ben enorm fan van beuken multiplex. Alsof je met massief hout werkt maar dan met de voordelen van multiplex. Te koop bij Adzaagt.
Ik denk dat het handiger is om de duurzaamheidsklasse te gebruiken als criterium. En lariks valt in klasse 3-4 bij mijn weten (waarbij het spinthout onder 4 valt), dus nog niet erg duurzaam aangezien 1 de hoogste klasse op vijf is.
Ik denk dat het handiger is om de duurzaamheidsklasse te gebruiken als criterium. En lariks valt in klasse 3-4 bij mijn weten (waarbij het spinthout onder 4 valt), dus nog niet erg duurzaam aangezien 1 de hoogste klasse op vijf is.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.