fred's bouwtekeningen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.069
1.700
Terkaple
www.woodworking.nl
het wordt nog gekker, kreeg deze mail.......
-------------------------------------------------------------------------
Beste Jaap,

Ik zie dat bij jullie ons product Fred bouwtekeningen gratis word verspreid zie onderstaande link.
http://www.woodworking.nl/archive/index.php/t-14178.html

Ik sommeer u om dit artikel en alles wat met Fredsbouwtekeningen.nl te maken heeft binnen 24 uur te verwijderen.
Zo niet zal ik genoodzaakt zijn om een gerechtelijke procedure te starten en alle kosten die dit met zich mee brengt inclusief de geleden schade en alle schade die er nog uit voortvloeit op u te verhalen

In ons product zitten heel veel nieuwe Nederlandse tekeningen die allemaal door ons zelf zijn getekend
Wanneer u wilt zal ik u gratis toegang geven zodat u dit zelf kan checken



Met vriendelijke groet,
Fred Schouten
support@fredsbouwtekeningen.nl
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Waarom zou je het risico nemen? Gewoon dat topic verwijderen en klaar met het gezeur. Het is niet zo dat dat topic het hart van dit forum is, het is gewoon een oud topic.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Inderdaad waarom het risico lopen, gewoon dat topic verwijderen of aanpassen met de tekst erbij dat het op "verzoek" is van ....

Je kunt het er ook op aan laten komen maar doen moet je wel heel zeker zijn dat je het wint met een eventuele rechtszaak.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Het probleem met rechtszaken is, dit soort "bedrijven" hebben een standaard rechtsgang en procedure ontwikkeld. Kost voor hen zeer weinig omdat het allemaal al klaar is en voor degene welke (gok ik) voor het eerst wordt geconfronteerd met iets als dit, zal al snel overweldigd zijn door wat er op je afkomt. Vaak is een forum als dit een hobby en/of iets wat in de vrije uurtjes wordt onderhouden.

Wat je ook besluit Jaap, respect voor je beslissing.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Gewoon killen dit topic. het is het niet waard om een hoop gezeur te krijgen. Ik ben het helemaal eens met Wimmel.

Meningen over de frauduleuze praktijken van Ted en Fred kunnen natuurlijk wel gepost worden. Dat is vrijheid van meningsuiting.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
En bovenaan het subforum een sticky waarin je zeer duidelijk omschrijft hoe jij/wij denken over de praktijken van dit heerschap, maar waarbij je het vriendelijke verzoek doet om geen download linkjes meer aan te bieden om verder gezeur te voorkomen (al ben ik er van overtuigd dat hij geen poot heeft om op te staan).

Het vrijelijk delen van tekeningen is overigens een ieder toegestaan. Mochten daar nou net de zelfde tussen zitten als dat hij ook aan bied, tja...
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Je werk zou toch bestaan uit de hele dag onderzoek doen naar mogelijke links en verwijzingen en daarna dreigbriefjes sturen.... Ik zou helemaal gek worden.
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Als je alleen maar linkt naar een site die het als download aanbiedt, is het gewoon legaal en heeft Tom geen poot om op te staan.

Maar goed, je kunt je natuurlijk ook afvragen waarom er op het woodworkings.nl forum uberhaubt een linkje naar fredsbouwtekeningetjes staat :)
Je zou toch zeggen dat we met z'n allen wel iets creatiever ;) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.