fred's bouwtekeningen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mans

Post veel
12 feb 2012
1.062
109
voor diegene met een payserver, is hij nog steeds uit de nieuwsgroep te downloaden.

ps: al zegt fredje van niet

freds bouwtekeningen download nzb
NZB is een term die wordt gebruikt bij nieuwsgroepen en downloaden. Freds bouwtekeningen is niet op deze manier verkrijgbaar.
 
Laatst bewerkt:

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Ik vrees dat de download te populair is, ik krijg volgende melding :
Error (429)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!

Inderdaad de melding dat een en ander dropbox server te zwaar belast heeft en daardoor geblokkeerd is, maar ik probeer hem vanavond nog bij een ander te zetten en dan deel ik de link weer.

@ Geneyn, als ze (in dit geval Fred) copyright willen claimen, moet het er wel eerst opzitten.

edit: het uploaden gaat tergend langzaam (>9 uur), dus heb geduld of zoek even verder :)
 
Laatst bewerkt:

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Megaupload is een drama, dus ik krijg het niet online. En aangezien ik dropbox zakelijk nodig heb, durf ik een en ander niet nogmaals op die manier te delen ivm het risico op bans
 

Huib1973

Nieuw lid
15 sep 2015
3
0
Als het nog mogelijk is zou ik ook graag in het bezit willen komen van de tekeningen....
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
tja, het probleem is niet dat ik ze niet online kan zetten, maar wel dat door het enorme datagebruik mijn dropbox account wordt geblokkeerd.
En daar zit ik niet op te wachten eigenlijk.
 

paulus57

Nieuw lid
13 dec 2015
15
0
het is de moeite niet waard, had hem ook maar is gewoon op z'n hollands bagger te noemen..;-)
 
Laatst bewerkt:

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.058
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Kreeg via Facebook dit bericht:

Beste Jaap,

Ik heb een vraag ik zie dat op uw site (forum) de tekeningen van Freds bouwtekeningen gratis worden weggegeven zonder onze toestemming. http://www.woodworking.nl/archive/index.php/t-14178.html

Ik kan inhoudelijk niet zien of het daadwerkelijk om de tekeningen van Freds bouwtekeningen gaat. Maar het lijkt er wel op. Ik wil u vriendelijk doch zeer dringend verzoeken om dit niet langer toe te laten. En dit item te verwijderen.

Bijna dagelijks voegen wij nieuwe zelf gemaakte tekeningen toe. In de bijlage een van onze tekeningen zodat u het zelf kan beoordelen.

Verder zie ik dat er een verwijzing wordt gedaan naar Tedswoodworking hier heeft Freds bouwtekeningen geen enkele band mee gelukkig. Maar ik zou deze laster dan ook graag weggehaald zien worden. http://www.woodworking.nl/showthread.php?6788-fred-s-bouwtekeningen

Groeten Tom
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.062
109
@jaap, vraag eens aan Tom waarom er in dat pakket, tekeningen zitten van amerikaanse sites.
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.062
109
@jaap, vraag eens aan Tom waarom er in dat pakket, tekeningen zitten van amerikaanse sites.
en waarom er, als ted en fred niks met elkaar te maken hebben, ze zoveel de zelfde tekeningen aanbieden.
na dat ik ze even voor een deel heb zitten vergelijken.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Het viel me ook al op dat de duitse variant precies dezelfde recensies heeft als op de website van de nederlandse variant, maarten wordt matthias en nico van der heijden wordt nico huesmann...
De foto's van die man die je overal ziet is natuurlijk ook niet Fred himself:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.