Festool stofzuiger, bomen en bos

Mosseltje

Actieve deelnemer
9 jun 2019
471
660
47
Breda
Ik heb zowel een starmix 1432 als een festool ctl midi stofzuiger in de werkplaats.

De starmix zuigt significant harder volgens mij.
Doordat de aan/uit knop bovenop zit bij Starmix heb ik nog geen behoefte gehad aan een Bluetooth zender.
De festool aan/uit knop zit erg laag en kan je niet aanschoppen. Als manueel wilt zuigen moet je diep door de knieën.

Ik iriteer me mateloos aan de festool als ik die aan de kant wil schuiven. Altijd komt het snoer onder de wielen. Dus wederom diep bukken om het snoer op te lichten wanneer je de zuiger naar achter duwt. Bij de starmix heb ik dat veel minder.

De Festool heeft als voordeel dat je er systainer op kan zetten. Ik heb als eerste laag de cyclone die zijn werk erg goed doet en daarbovenop de systainer van mijn rotex 150. Een vrij hoge toren die vaak dienst doet als mobiele bijzettafel.

Ik had zelf nog niet gehoord van de elektrische problemen bij Starmix zuigers. Ik denk dat wanneer ik zou moeten kiezen tussen mijn zuigers dat het de Starmix zou worden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.