Nou nee, niet de groene. Ik was ook onaangenaam verrast door de totale desinteresse en onvriendelijkheid van Bosch Nederland. Ondertussen de machine vandaag terug gekregen van de verkoper. Zit nu een grote sticker op van Bosch dat hij "uberpruft" is.
Ik werk nog niet met afzuiging dus daar kan ik niks over zeggen. Over de motorrem eigenlijk ook niet. Het is mijn eerste echte freesmachine. Ik heb het aardig lang uitgehouden met een hobbybob ding van de makro.
Och man, Bosch Nederland is echt een ramp.
M'n boorhamer van Bosch bleef op een gegeven ogenblik toeren draaien terwijl ik de snelheidsregeling niet indrukte.
Naar de Praxis gegaan en die vertelden dat ze dan bij Bosch 'm gingen bekijken en een prijsopgave doen.
Dan kon ik kiezen; of ik liet 'm maken of ik kreeg 'm volledig uit elkaar in een zak terug en kon ik 't zelf verder uitzoeken.
Zelf maar onderzoek gedaan en voor de zekerheid bij het repaircafe geweest waar ze tot dezelfde conclusie kwamen.
Onderdeel uitgezocht op een explosietekening en besteld voor 15 euro.
Ding deed het weer prima tot een half jaar later, weer hetzelfde probleem en toen maar weggegooid.

Voor mij geen Bosch meer met deze waardeloze service en uiteindelijk korte houdbaarheid van deze boormachine.