Festool ETS150 EC met 3M Xtract Cubitron

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
222
70
Rotterdam Ommoord
Zou er voor dit 3M 710W schuurpapier interesse zijn om kleinere hoeveelheden af te nemen? Als hobbyist dozen van 50 stuks afnemen per grit kan een drempel zijn. Of valt dat mee onder de forumleden?

Een klein handeltje waar de 'winst' zit in wat schuurpapier voor mijn eigen gebruik lijkt me wel wat.
Stel 150mm schijf diameter in de volgende aantallen per grit.
20 vel 80, 10 vel 150, 10 vel 240, 10 vel 320
En zou zoiets 40 euro inclusief verzending kosten? Bij 4 pakketten zijn de kosten gedekt en hou ik 1 pakket over voor eigen gebruik.

Ps indien ongewenst in dit topic open ik er een losse voor, hoor het wel.

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
222
70
Rotterdam Ommoord
Dat had ik inderdaad ook, Wim, en vind het zodoende ook geen probleem om zelf op deze wijze voor 92 euro 4 grits schuurpapier te bestellen. Vroeg me vooral af of dat voor iedereen zo geldt. Mixpacks zijn, via de kanalen die ik ken, namelijk niet te koop.

De 4 euro brievenbuspakket en 25 cent envelop maken het dus al snel niet interessant om naar elkaar te sturen.
Als je dan nog 5 euro per bestelling wil 'verdienen' lijkt de businesscase gesloten.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.346
3.461
Gaanderen
Ik vind pakken van 50 geen enkel probleem meestal bestel ik van de courante maten 2 dozen. Maar ik begrijp best dat dit voor velen een probleem is. Zelf vind ik het cubitron met rug prettiger werken dan net gaas. Ik zal als mijn voorraad op is informeren of 3m een zool heeft die op de festool machines past. Dan zal de afzuiging veel beter zijn.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.