Ik heb al verschillende keren bij Mastertools besteld. Prima zaak met dito service.
Voor mij een no brainer!
Voor mij een no brainer!
Ik hoop dat het meevalt. Of in ieder geval, mijn bankrekening hoopt dat.Maar pas op die systainers jongen nogal![]()
Gefeliciteerd!! Wat zit er allemaal al aan mekaar gedominoo’t? De mijne komt morgen
Handige mensen vervelen zich nooitNog niet zoveel. Ik moest een klein kistje maken om wat kabels voor mijn afzuigsysteem in weg te werken. Normaalgesproken had ik dat gewoon met lijm en de tacker gedaan, maar daar heb ik nu met de domino op geoefend.
Ik heb wel gemerkt dat het handig is om een werktafel te hebben om e.e.a. op vast te klemmen. Dat ga ik dus ook maar regelen.
Tijd is ff het probleem; de baas wil ook dat ik af en toe wat doe, ik werk dan wel thuis maar dat betekent niet dat ik in huis vanalles kan doen
De grote klus wordt een bijzettafel voor planten. Ben al aan het ontwerpen, maar moet nog wat andere zaken afmaken voordat ik de zaag in de oude tafel zet. Stofafzuiging afmaken, MFT-blad maken om zaken op te spannen, poten voor de bijzettafel in elkaar lassen en vooral opruimen in de schuur zodat ik werkruimte heb.
Vanaf vandaag ben ik ook besmet met het virus... Het groene
Dat is nog niet zo erg, erger wordt het als je ook nog met het rode besmet raakt![]()
Je mag niet vloeken in de kerk!Het rode virus?
Einhell??