Ik werd min of meer overrompeld door een dorpsgenoot die een Ferm tafelzaag "over" had en het daarom aan mij wilde geven. Is 1,4 kW, blad is 25 cm. Zit een motorschakelaar op. Ik had nee kunnen zeggen maar zei ja
. Ofschoon ik niet van Ferm houd en niet van cirkelzagen, is het wel zo dat mijn projectjes wel erg lang duren en misschien is dit een hulpmiddel om sommige werkjes wat sneller te laten verlopen. Nou ja zo'n soort gedachtegang had ik toen ik niet nee zei.
Wat moet ik er nou mee, denk ik nu. Mocht ik besluiten het te gaan gebruiken dan ben ik van plan een trainingsmiddagje te volgen in
de stadswerkplaats of zo. Ik weet niks van die roofdieren.
Maar voor ik er tijd in ga "investeren" wil ik eerst het volgende weten.
Is dit ding vanwege zijn supersimpele en naar het mij lijkt tot het bot uitgekleed ontwerp een extra veiligheidsrisico? Is er in het algemeen bij dit soort machienes (ik bedoel met dit type/ merk) uberhaupt te werken uit kwaliteitsoogpunt (ik verwacht geen nauwkeurigheid; dat sowieso al niet, maar soms is dat ook niet nodig)
Wat is jullie menig hierover?

Mvg
klaas
Wat moet ik er nou mee, denk ik nu. Mocht ik besluiten het te gaan gebruiken dan ben ik van plan een trainingsmiddagje te volgen in
de stadswerkplaats of zo. Ik weet niks van die roofdieren.
Maar voor ik er tijd in ga "investeren" wil ik eerst het volgende weten.
Is dit ding vanwege zijn supersimpele en naar het mij lijkt tot het bot uitgekleed ontwerp een extra veiligheidsrisico? Is er in het algemeen bij dit soort machienes (ik bedoel met dit type/ merk) uberhaupt te werken uit kwaliteitsoogpunt (ik verwacht geen nauwkeurigheid; dat sowieso al niet, maar soms is dat ook niet nodig)
Wat is jullie menig hierover?

Mvg
klaas

Laatst bewerkt: