Lees en zoek al jaren op de Woodworking site. Nooit eraan toegekomen om me voor te stellen. Sinds een paar jaar ben ik gepensioneerd en probeer ik meer tijd te stoppen in mijn hobby's. Houtbewerken is er één van en ik vermaak me daar kostelijk mee. Ik heb een niet al te grote maar goed voorziene werkplaats en werk graag met elektrische apparatuur. Laatste grote project buiten is een omgekeerde kapschuur van Siberische lariks waar zonnepanelen op gaan komen en project in werkplaats waar momenteel aan gewerkt wordt is een werk/montagetafel welke in hoogte verstelbaar is. Zal bij gelegenheid foto's maken en die met jullie delen. Kleindochter heeft een poppenhuis gevraagd voor haar derde verjaardag.
Poppenhuis - geïnspireerd op voorste deel van onze woning in schaal 1:15 - had ik jaren geleden al gemaakt in drievoud voor mijn dochters met de bedoeling deze mee te geven als ze het huis uit zouden gaan.
Ben nu op zoek naar bouwtekeningen van interieur en meubeltjes hiervoor om zelf te maken. Gezien dat "Quartorze" de door hem verzamelde tekeningen wil delen en zal hem via de site benaderen.
Dank voor alle inspiratie en wetenswaardigheden die ik op de woodworking.nl site vind.
Hein
Poppenhuis - geïnspireerd op voorste deel van onze woning in schaal 1:15 - had ik jaren geleden al gemaakt in drievoud voor mijn dochters met de bedoeling deze mee te geven als ze het huis uit zouden gaan.
Ben nu op zoek naar bouwtekeningen van interieur en meubeltjes hiervoor om zelf te maken. Gezien dat "Quartorze" de door hem verzamelde tekeningen wil delen en zal hem via de site benaderen.
Dank voor alle inspiratie en wetenswaardigheden die ik op de woodworking.nl site vind.
Hein