Even een veertje steken.

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
473
165
62
Sint Odilienberg
Ik had al een hele tijd een HBM 40 freestafeltje.
Ik weet niet erg hitech maar om afentoe een kantje te freesen best oké.
Wat wil.... een kennis zit te freesen en ploef de motor brand door, een hoop rook en gemeur.
Nou denkm ik of een nieuwe of eens kijken of die motor nog te krijgen is.
Dus een mailtje naar HBM gezet. En ja motor was nog te krijgen. Wat kost die? Tje ze konden geen proforma factuur maken omdat ze op een nieuw systeem aan het overstappen waren. Verzenden was dus op hun rekening. Weer een mailtje terug Wat kost die dan? Tja lang verhaal kort.... ik kreeg gratis een nieuwe motor dus kosten 0,0 terwijl dat ding al uit garantie was.
Chapeau voor HBM, zo kan het ook.

Fred

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.517
876
Mooi dat er eens een positief bericht over HBM komt. Het bedrijf wordt hier nogal eens afgebrand maar het bestaat al een tijdje en zal dus toch iets goed doen.

Ik denk dat een deel van het probleem HBM <=> WW erin zit dat wij (ik ook) altijd hopen iets beters te krijgen dan waar we voor betalen. Voorbeeld van eigen inschattingsfoutjes: 3 winkelhaken voor een tientje in een kistje dat bij een snuisterijenwinkeltje gewoon leeg al dat geld zou kosten. 1 Haak blijkt bij benadering haaks, de overige 2 zijn absoluut onbruikbaar. Volledig gerechtvaardigd om te mopperen over materiaalverspilling maar de teleurstelling over de aankoop heb ik dan toch zelf uitgelokt. Nee, niet teruggestuurd, ze liggen nog ergens tussen de "incourante gereedschappen" zodat ik ze af en toe als reminder tegenkom.

• Leuk
Waarderingen: EdP en FredR

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.