Hoi!
Ik ben opzoek naar wat langere lijmklemmen met te beginnen aan de bouw van een bureaublad. Word ongeveer 80cm diep en ik hoop hierna nog wat meer moois te gaan maken!
Nu zie ik veel Bessy voorbij komen maar dat is me nu nog een te zware investering voor deze hobby.
Ik zag wel deze klemmen van HBM voorbij komen:
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het niet vinden via de zoekfunctie op het forum dus excuus als dit al eens besproken is! Ik heb wisselende ervaringen met HBM dus vandaar de vraag..
Of kan ik het beste voor 3/4 pijpklemmen gaan en hier van weg blijven?
Alvast hartelijk bedankt!
Groetjes,
Michel.
Ik ben opzoek naar wat langere lijmklemmen met te beginnen aan de bouw van een bureaublad. Word ongeveer 80cm diep en ik hoop hierna nog wat meer moois te gaan maken!
Nu zie ik veel Bessy voorbij komen maar dat is me nu nog een te zware investering voor deze hobby.
Ik zag wel deze klemmen van HBM voorbij komen:
HBM Professionele Lange Lijmklem / T-Klem
Een lijmklem is als een extra paar handen. Deze robuuste HBM lijmklem is bedoeld voor zowel professionele houtbewerking als voor de hobbyist. De T-klem is voorzien van een schroefas met handgreep. Hieraan is het kopstuk bevestigd waar je het werkstuk in klemt. Met de schroefas regel je de...
www.hbm-machines.com
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het niet vinden via de zoekfunctie op het forum dus excuus als dit al eens besproken is! Ik heb wisselende ervaringen met HBM dus vandaar de vraag..
Of kan ik het beste voor 3/4 pijpklemmen gaan en hier van weg blijven?
Alvast hartelijk bedankt!
Groetjes,
Michel.