eiken tuintafel met hardstenen inleg

A

Athanor

Guest
Het lijkt me beter om alle kanten te beitsen, zodat de inwerking van vocht aan alle kanten hetzelfde is en de invloed daarvan op de werking van het hout aan alle kanten gelijk. De vlakken waar je eventueel lijmnaden maakt niet beitsen. Hout op hout verlijmt het beste.

Succes! Fons
 

Kirsten

Actieve deelnemer
10 jun 2014
85
0
Nou, alles netjes gebeitst. Nu nog een vraag over het in elkaar schroeven. Zijn schroeven van 4x50 voldoende? Daar heb ik nog een hele doos van staan. De planken zijn nog geen 3cm
 
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
Proficiat Kirsten met het mooie eindresultaat! Heb je 'm toch maar mooi even geflikt;) gewoon aanpakken en wat op het forum vragen en je eigen gang gaan!

Hoe heb je de tegels nu in het blad geplaatst, nog een foto hiervan?

Groet van Fons
 

Kirsten

Actieve deelnemer
10 jun 2014
85
0
Dank je wel Fons,
Ben er zelf ook blij mee en we gaan verder met de stoelen 1 is bijna af. Even goed testen of we dat willen en dan nog vijf erbij of kijken naar een ander model. Dus tips voor modellen zijn zeker welkom. Ik zal vast een foto toevoegen van wat ik nu heb. Maar eerst zoals je vroeg naar de opbouw van de tafel.
2014-09-09 08.05.54.jpg2014-09-09 08.06.17.jpg

En dan de stoel nog niet helemaal klaar.
2014-09-09 08.06.45.jpg

Groetjes Kirsten
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.