Eerste Incra LS resultaat

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Dus als ik het goed begrijp zitten er aan de binnenkant van de paneeltjes doorlopende groeven?
 

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Nee hoor, de binnenkant is gewoon glad.
de doorgaande groeven worden gebruikt voor de contrast randjes.
ik ga binnenkort de doorlopende zwaluwstaart proberen, maar eerst mijn werkbank thuis hebben zodat ik wat meer gelegenheid heb om wat te knutselen.
Omdat er best wel interesse is zal ik proberen een review filmpje te maken met wat meer detail opnames.

john
 
A

Athanor

Guest
Ja, goed idee! En dan misschien ook wat details in beeld brengen van de manier waarop het is geconstrueerd? Die groeven die de instelling bepalen ben ik nieuwsgierig naar. En wat weet jij van het verschil tussen de imperial en de metrische uitvoering?


Fons
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.710
2.571
Gaanderen
Het verschil is dat er veel meer sjablonen in imperial krijgt dan de 26 metrische. En frezen in inches. Die 26 verschillende is best wel voldoende voor een hele tijd. Ik zaag ook met dit geleidesysteem dus voor mij metrisch. Je kan de imperial opbouwen naar metrisch door het draadeind te vervangen.( even kort door de bocht), je hebt dan wel weer de metrische sjablonen nodig.
 
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Is het niet gewoon mogelijk om sjablonen te maken? Beetje rekenen, meten en vervolgens afdrukken? Beetje printer doet 600+ dpi wat nauwkeurig genoeg zou moeten zijn toch?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.