Doet Festool aan Black Friday?

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
400
DF500’s komen maar heel zelden voorbij op Marktplaats (ik bedoel die niet van hier). Met een zoekopdracht op eBay Duitsland maak je meer kans.
Dit jaar vond ik er toch uitzonderlijk veel terug op marktplaats/2dehands.. Maar Ebay kleinanzeigen is inderdaad een goede tip.
 

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
117
67
Spijkenisse
Bij Used Products komt af en toe ook een domino voorbij. Je hebt dan vaak ook nog garantie. Je kunt het ook nog ophalen in de wonkel. Aantal keer Festool en Makita gekocht. Bevalt prima
Ik heb 2jr geleden een splinternieuwe DF500 gekocht bij Used Products in Den Haag. De machine was destijds 2dgn geleden gekocht bij de dealer. De originele bon zat onder de inlay.

Ongeveer 3mnd leen ik ‘m uit en degene heeft hem in de werkplaats achetergelaten (wat ik nooit doe met mijn gereedschap) en uiteraard zijn de DF500 & TSC55 en nog wat Festool gereedschap gestolen. Festool gaf geen diefstalgarantie omdat hij niet bij een officiele dealer is gekocht. Je dient de bon meesturen wanneer je hem hebt gekocht. Ik weet niet hoe ze omgaan met reparatie verzoeken maar diefstelgarantie heb je iig niet.

Gelukkig heb ik een goede inboedelverzekering dus ben niet helemaal leeggelopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.