Doet Festool aan Black Friday?

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Het is over een goede maand tijd voor de overgewaaide gekte die Black Friday heet, en ik wil gewoon heel graag een Domino machine (de kleinere df500) en vraag me af of het zal lonen om tot eind november te wachten met er eentje aanschaffen? Ik heb nu al een projectje of twee waar ik de machine zou kunnen gebruiken :)

ps. Als iemand er eentje ter overname heeft stuur me even een DM ;)
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.781
747
Enschede, Twente
Festool zelf doet niet aan BF. Sommige handelaren wel, maar in mijn ervaring nooit met lopende producten zoals de DF500. Het gaat meestal om uitlopers, dus machine waar een opvolger voor is, of eraan komt.
Tip: check eens bij Rubart[dot]de - dat is de goedkoopste aanbieder die ik ken.
 
  • Leuk
Waarderingen: dirkvanbergen

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.584
1.803
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Misschien een andere invalshoek, maar ik vermijd aanschaffen op black friday. Als je geld wilt besparen op een goed stuk gereedschap zijn er ook merken te krijgen met vergelijkbare kwaliteit voor minder geld (is mijn bescheiden ervaring). Tweedehands/jonggebruikt wellicht een optie?
 

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Misschien een andere invalshoek, maar ik vermijd aanschaffen op black friday. Als je geld wilt besparen op een goed stuk gereedschap zijn er ook merken te krijgen met vergelijkbare kwaliteit voor minder geld (is mijn bescheiden ervaring). Tweedehands/jonggebruikt wellicht een optie?
2e hands absoluut een optie. Misschien zelfs voorkeur.
 

Luccio

Actieve deelnemer
24 feb 2020
213
87
Rijswijk
Let er wel op dat je de Domino zelf ophaalt. Het is volgens mij een gewild product om mee te frauderen op Marktplaats. Net als alles van Festool overigens

Of 2ehands kopen bij een gerenomeerde verkopen (bv usedproducts oid.)
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.451
397
Dordrecht
Let er wel op dat je de Domino zelf ophaalt. Het is volgens mij een gewild product om mee te frauderen op Marktplaats. Net als alles van Festool overigens

Of 2ehands kopen bij een gerenomeerde verkopen (bv usedproducts oid.)
Je hebt tegenwoordig kopersbescherming van Marktplaats wat hiertegen helpt. Gebruik je dat dan krijg je je geld terug bij niet leveren.
 

Taab

Actieve deelnemer
11 jun 2020
138
38
Omgeving Apeldoorn
Je hebt tegenwoordig kopersbescherming van Marktplaats wat hiertegen helpt. Gebruik je dat dan krijg je je geld terug bij niet leveren.

Pas op met dit soort aannames, marktplaats maakt het geld over naar de verkoper op het moment dat er een pakket bij jou bezorgd is. Dit kan dus ook een ingepakte baksteen zijn. Mijn advies: haal altijd zelf op. Doe ik al jaren en nog nooit problemen gehad.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.451
397
Dordrecht
Pas op met dit soort aannames, marktplaats maakt het geld over naar de verkoper op het moment dat er een pakket bij jou bezorgd is. Dit kan dus ook een ingepakte baksteen zijn. Mijn advies: haal altijd zelf op. Doe ik al jaren en nog nooit problemen gehad.
Nee, dat doen ze niet. Je moet het zelf vrijgeven (tenzij je langer dan 7 dagen wacht, dan gaat het wel automatisch). De service werkt prima, meermaals gebruikt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Taab

Rdl

Post veel
7 okt 2021
974
397
hilversum
Het is over een goede maand tijd voor de overgewaaide gekte die Black Friday heet, en ik wil gewoon heel graag een Domino machine (de kleinere df500) en vraag me af of het zal lonen om tot eind november te wachten met er eentje aanschaffen? Ik heb nu al een projectje of twee waar ik de machine zou kunnen gebruiken :)

ps. Als iemand er eentje ter overname heeft stuur me even een DM ;)
Kwam toevallig deze tegen.
marktplaats
zoiezo ophalen raad ik aan.(zeker gezien het een nieuwe MP gebruiker is)
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
974
397
hilversum
De aanbieder heeft meer adverts voor Festool-machines op MP. Aandachtspunt: weinig realistische vraagprijzen. Plus de man woont op Vlieland. Wie gaat daar ophalen?
Ik zou het doen :p
Ben al naar Zeeland en Friesland gereden voor dingen :)
Stukje met de boot is altijd leuk :)
Misschien is er een mede gebruiker hier die in de buurt woont?
Je weet maar nooit.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.451
397
Dordrecht
En alweer weg, is het misschien die bedrieger van een tijdje terug?
Tuurlijk een bedrieger.
Kun je leuk bezig houden met chatten en als dan het eind vh liedje is dat je niet kunt komen ophalen of de betaalservice van MP niet gebruikt kan worden dan heb je toch weer een avondje vermaak gehad, tv is ook niet alles....
Whiskytje erbij....😁
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.