Dobar dan svima. Posedujem ovaj alat za rezbarenje i neznam koliko kosta. Zelelabih da prodam. Potreban mi je savet i informacija o njegovom kvalitetu

Boot

Nieuw lid
7 jun 2023
1
0
Srbija
Goedendag iedereen. Ik bezit dit snijgereedschap en ik weet niet hoeveel botten. Ik zou graag willen verkopen. En hoeveel botten. Dat ik uit Servië kom. Bij voorbaat dank voor de informatie. Sommige beitels zijn geschreven AMSTERDAM RODRIGUES.
Добар дан свима. Поседујем овај алат за резбарење и незнам колико кости. Зелелабих да продам. И колико кости. Да сам из Србије. Унапред хвала за информације. Na nekim dletima pise AMSTERDAM RODRIGUES.
1686470231220.пнг1686470264252.пнг1686470283922.пнг1686470163048.пнг
 
Laatst bewerkt:

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Als ik dit door google translatie haal,
Dobar dan svima. Posedujem ovaj alat za rezbarenje i neznam koliko kosta. Zelelabih da prodam. Potreban mi je savet i informacija o njegovom kvalitetu

dat vertaald dat als dit:
Goedendag iedereen. Ik bezit dit snijgereedschap en ik weet niet hoeveel het kost. Ik zou graag willen verkopen. Ik heb advies en informatie nodig over de kwaliteit ervan.

Hier is vast wel iemand die een zinnig antwoord kan geven.

jaap
 

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
In 2013 was er een topic over dit merk. Ik heb alleen geen idee hoe ik een linkje kan plaatsen daarheen maar als je die naam in Google zet kom je er
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.