Cycloon in gebruik genomen

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Volgens mij zit er bij de makita zuiger toch een hulpstuk dat in een keer op de mafell past?
 

stav

Actieve deelnemer
4 jan 2019
62
34
Staden
Volgens mij zit er bij de makita zuiger toch een hulpstuk dat in een keer op de mafell past?
Ja idd, zaten wel meerdere hulpstukken bij maar geen een die ik echt ideaal vond. Vorig jaar toen maar eens die rockler set gekocht en het koppelstuk die daar bijzit past gewoon goed op mn verschillende machines zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat het loskomt. Aan die slang van rockler ergerde ik me dan wel weer mateloos.
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Ik heb ook de rocker set gebruikt, 1 stuk past perfect in de Makita stofzuiger zodat ik makkelijk van slang kan wisselen, de logge rockler slang via cycloon aan de zaag tafel, en de originele Makita slang als "losse" stofzuiger. Bij de rockler set zit een verloop dat goed op mijn DeWalt zaag tafel past en een kleinere die op mijn Festool inval zaag, Makita frees en Bosch schuurmachine past.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
als je die emmer nou eens boven op je stofzuiger maakt.
en dan mischien wat gewicht op de bodem van de zuiger.
met cycloon kun je de stofzuiger beter zonder stofzak gebruiken en alleen het stof filter gebruiken in de stofzuiger.
dit komt de zuigkracht ten goede
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.