Op basis van posts die ik eerder gezien heb op het marktplein heb ik besloten om toch ook maar eens mijn producten te delen. Mochten de richtlijnen intussen veranderd zijn, mijn excuses.
Zoals jullie misschien al eerder gezien hebben in mijn werkplaats post, heb ik wat dingen zelf ontworpen om de werkplaats te organiseren of bepaalde dingen makkelijker te maken.
Denk bijvoorbeeld aan voetjes voor de festool systainers, waardoor je eigen lades kan maken.
Nu verkoop ik deze prints al een tijdje via etsy en heb ik recent ook een opzet voor mijn eigen webshop gemaakt.
Hier al een filmpje om een idee te geven van mijn ontwerpen/producten
Een andere reden waarom ik deze post maak is dat ik af en toe dingen zou willen testen en het mooi zou vinden als ik hier jullie hulp bij kan krijgen.
Het idee is dat ik hier dan een post toevoeg waar ik zoek naar testers voor een specifiek ontwerp. Degene die willen testen krijgen het product dan gratis toegestuurd, op die manier wil ik dan ook wat waarde toe proberen te voegen voor de mensen hier op het forum.
Hopelijk is hier ook animo voor
De huidige producten zijn te vinden op;
craftbyte-engineering.com
Of als mensen liever via etsy gaan
craftbyteengineering.etsy.com
Ps.
Mochten jullie opzoek zijn naar iets of wat ik nog niet heb, laat het dan vooral weten en dan kijk ik wat mogelijk is
Zoals jullie misschien al eerder gezien hebben in mijn werkplaats post, heb ik wat dingen zelf ontworpen om de werkplaats te organiseren of bepaalde dingen makkelijker te maken.
Denk bijvoorbeeld aan voetjes voor de festool systainers, waardoor je eigen lades kan maken.
Nu verkoop ik deze prints al een tijdje via etsy en heb ik recent ook een opzet voor mijn eigen webshop gemaakt.
Hier al een filmpje om een idee te geven van mijn ontwerpen/producten
Een andere reden waarom ik deze post maak is dat ik af en toe dingen zou willen testen en het mooi zou vinden als ik hier jullie hulp bij kan krijgen.
Het idee is dat ik hier dan een post toevoeg waar ik zoek naar testers voor een specifiek ontwerp. Degene die willen testen krijgen het product dan gratis toegestuurd, op die manier wil ik dan ook wat waarde toe proberen te voegen voor de mensen hier op het forum.
Hopelijk is hier ook animo voor
De huidige producten zijn te vinden op;

CraftByte Engineering - Precision Tools and Accessories
CraftByte Engineering offers precision tools and accessories for DIY enthusiasts and pros. Elevate your workshop, boost efficiency, and unlock creativity.

Of als mensen liever via etsy gaan

CraftByteEngineering - Etsy
Shop Festool Accessories, Shop Tools, 3D prints and more! by CraftByteEngineering located in The Netherlands. Top shop for gifts. A buyer bought a gift from this shop and gave it a 5-star review!

Ps.
Mochten jullie opzoek zijn naar iets of wat ik nog niet heb, laat het dan vooral weten en dan kijk ik wat mogelijk is