CraftByte Engineering 3D producten

mhermans

Actieve deelnemer
28 jun 2020
122
59
Roermond
craftbyte-engineering.com
Op basis van posts die ik eerder gezien heb op het marktplein heb ik besloten om toch ook maar eens mijn producten te delen. Mochten de richtlijnen intussen veranderd zijn, mijn excuses.

Zoals jullie misschien al eerder gezien hebben in mijn werkplaats post, heb ik wat dingen zelf ontworpen om de werkplaats te organiseren of bepaalde dingen makkelijker te maken.
Denk bijvoorbeeld aan voetjes voor de festool systainers, waardoor je eigen lades kan maken.
Nu verkoop ik deze prints al een tijdje via etsy en heb ik recent ook een opzet voor mijn eigen webshop gemaakt.

Hier al een filmpje om een idee te geven van mijn ontwerpen/producten

Een andere reden waarom ik deze post maak is dat ik af en toe dingen zou willen testen en het mooi zou vinden als ik hier jullie hulp bij kan krijgen.
Het idee is dat ik hier dan een post toevoeg waar ik zoek naar testers voor een specifiek ontwerp. Degene die willen testen krijgen het product dan gratis toegestuurd, op die manier wil ik dan ook wat waarde toe proberen te voegen voor de mensen hier op het forum.

Hopelijk is hier ook animo voor

De huidige producten zijn te vinden op;

Of als mensen liever via etsy gaan

Ps.
Mochten jullie opzoek zijn naar iets of wat ik nog niet heb, laat het dan vooral weten en dan kijk ik wat mogelijk is
 

mhermans

Actieve deelnemer
28 jun 2020
122
59
Roermond
craftbyte-engineering.com
Zoals in mijn vorige post al gezegd, ben ik op zoek naar mensen die graag wat producten zouden willen ontvangen en testen. Ik heb 3 nieuwe producten ontworpen en ben voornamelijk op zoek naar mensen die in bezit zijn van een MFT/3. De producten zijn ook te installeren op 4040 extrusies, wat ik zelf heb voor mijn werkbank.

Voor nu ben ik op zoek naar 4 mensen die de items graag zouden willen testen.
Nu vragen jullie je uiteraard af om welke items het precies gaat.

Festool Plug-It Houder
Deze toevoeging voor de MFT maakt het mogelijk om een Festool Plug-It stekker op te hangen/vast te maken aan de werkbank. Ik heb deze zelf op mijn eigen werkbank zitten, waardoor ik de Plug-It kabel permanent aan de werkbank kan laten hangen en makkelijk kan pakken zodra ik gereedschap erop wil aansluiten. Het product bevat het locking mechanisme dat het Festool gereedschap ook heeft, waardoor de twist en turn voor lock/unlock ook hierop werkt.
FestoolPlugAngledMountv14.png
FestoolPlugUnderMountv22.png


Festool Stofzuigerslang Houder
Deze toevoeging voor de MFT is in principe hetzelfde als de bovenstaande, alleen is deze bedoeld voor de D27 stofzuigerslangen. Ook deze heb ik zelf op mijn eigen werkbank zitten, in combinatie met een bluetooth afstandsbediening. Dit zorgt ervoor dat ik de stofzuiger snel en makkelijk kan gebruiken zodra ik hem nodig heb.
FestoolVacuumAngledMountSide.png
FestoolVacuumMount.png


Mirka Stekkerhouder
Ook deze toevoeging is gelijk aan de bovenstaande, alleen is deze gemaakt voor de Mirka stekkers. Ook hier maken we gebruik van hetzelfde locking mechanisme als Mirka gereedschap.
MirkaPlugAngledFront.png
MirkaPlugTop.png



Extra informatie:
Alle items komen in 2 versies zoals op de foto te zien, één die onder een hoek staat en één die “recht” is. Elke item wordt geleverd met de montagematerialen (RVS bout en bijbehorende moer). Dit betekent dat de testers het volgende zullen ontvangen:
  • 2x Plug-It Houder (rechte en hoek versie)
  • 2x Stofzuigerslang Houder (rechte en hoek versie)
  • 2x Mirka Stekkerhouder (rechte en hoek versie)
  • 6x RVS bout
  • 6x moer
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.004
410
hilversum
Heb geen mft dus niet relevant voor miji.
Maar volgens mij kan je bij de info ook zetten dat de Metabo ook past bij de Mirka stekkerhouder.
 

mhermans

Actieve deelnemer
28 jun 2020
122
59
Roermond
craftbyte-engineering.com
Maar volgens mij kan je bij de info ook zetten dat de Metabo ook past bij de Mirka stekkerhouder.
Dat is een goede tip thanks! Ik wist niet dat de Metabo en Mirka stekkers hetzelfde ontwerp hebben (heb zelf niks van Metabo vandaar)

Passen die systainervoetjes ook veer een Makita M-Box?
Ik heb toevallig speciale voetjes gemaakt voor de MBox/Makpac, die zijn hier te vinden:
 

mhermans

Actieve deelnemer
28 jun 2020
122
59
Roermond
craftbyte-engineering.com
Mocht iemand een metabo stekker hebben en interesse hebben om te testen laat het me dan vooral weten.
Ik ga de producten donderdag naar de eerste tester sturen.

Dat zijn erg handige accessoires. Zou leuk zijn als je het voor elkaar krijgt dat daar handel in gaat zitten.
Bedankt! Ze worden ook redelijk goedkoop, rond de €7 per stuk inclusief de bout/moer.
 

mhermans

Actieve deelnemer
28 jun 2020
122
59
Roermond
craftbyte-engineering.com
Zoals in mijn vorige post al gezegd, ben ik op zoek naar mensen die graag wat producten zouden willen ontvangen en testen. Ik heb 3 nieuwe producten ontworpen en ben voornamelijk op zoek naar mensen die in bezit zijn van een MFT/3. De producten zijn ook te installeren op 4040 extrusies, wat ik zelf heb voor mijn werkbank.
Zijn er nog mensen met een MFT die graag mijn nieuwe producten willen testen?

Je hoeft niet alle producten te kunnen gebruiken of testen. Als je aangeeft welke van de items je zou willen testen, zorg ervoor dat deze naar jou toegestuurd worden.

Op dit moment zoek ik nog 2 testers.
 

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
112
52
Zaanstreek
Ik heb geen "echte" mft, wel een zelfbouw gatentafel op het grid van de mft. Ook 4040 alu extrusie door de hele werkplaats gebruikt.
 

Don_Paul

Actieve deelnemer
3 apr 2008
231
21
Gouderak
Ik heb een MFT/3 en wil wel testen. Heb ook een stofzuiger :)

Daarnaast ook nog een tafel met T-slots in gebruik, en een CS70 zaagtafel (daar past het vast ook op).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.