Compressor beter in balans

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.201
564
Ik vindt het makkelijker om slang uit te rollen. als jij liever een verlengsnoer uitrolt en met je compressor gaat zeulen is dat je goed recht. Ik denk niet dat het een dagelijkse bezigheid is. Ik heb luchtslang zat, dus dat maakt mijn keuze simpel.
Bij voldoende slang voorhanden snap ik je voorkeur wel maar ik heb een eenvoudige korte luchtslang die in lussen onder de werkbank hangt. Geen zelf oprollende haspel o.i.d.
Ik hoef geen verlengsnoer uit te rollen. Als de compressor op druk is, is dat ruim voldoende om 4 autobanden bij te pompen.
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.201
564
Heb je een contractje met de buren m.b.t. autobanden vullen...? :)
Nee, geen contractje maar op het Groninger platteland is een beetje burenhulp gelukkig nog heel gewoon.
In ons deel van de straat ben ik een van de jongeren. Heb ik toch dik 60 jaar over gedaan om dat te bereiken :LOL:
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
918
318
Haha.. nog n Grunneger hier.
Mor noa vaarenzesteg joar pompen mien noabers de banden zulf op....
Zel ook wel mouten mit de òfstand ... 100 meter of zo.... :)
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
918
318
Bie de deuze vothoalen en din mor op de Dixie.
(Weg halen bij het toilet en dan maar op de Dixie);)
Maar goed, zoals je zei, verder in het ABN...
Trouwens lang geleden dat ik het woord contraptie hoorde, niet veel mensen gebruiken dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kor

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.844
900
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Trouwens lang geleden dat ik het woord contraptie hoorde, niet veel mensen gebruiken dit.
Wel zij die regelmatig hun eigen gereedschappen / machines maken - zeker als die een hoog ad-hoc/Q&D in elkaar geflanst karakter hebben (als het werkt dan werkt het en if it ain't broke, don't fix it). Zo is dit een eminent voorbeeld van wat ik een contraptie zou noemen:

binder.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.