CNC wereldkaart

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
De stalen plaat is zwaar, echt zwaar. Heb deze gemonteerd op een WBP plaat om deze dan via een french cleat systeem aan de muur te hangen. Gelukkig bleef die perfect hangen ;)

Spannend momentje hoor

20161105_125904.jpg20161105_125810.jpg20161106_094302.jpg
 
P

Pel

Guest
Het wordt fantastisch mooi Bjorn, vooral de licht gekleurde houtsoort landen springen er echt uit.

Groet Pel.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Is dit nu de uiteindelijke keuze voor het zee-deel? (Je hebt het eerder gehad over blauw plexiglas).

Dat metaal is iig wel cool. Ben benieuwd naar de uiteindelijke foto.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Het gaat er prachtig uitzien Bjorn.
Ik vroeg me af of je niet beter aluminium had kunnen nemen ipv staal als het zo zwaar wordt?
Ga je dat staal nog lichtblauw spuiten met een verloop of zoiets?
Zou wel mooi zijn.
 

RPVL

Actieve deelnemer
21 sep 2015
121
0
Werkelijk prachtig, heel cool gedaan. Succes met de laatste loodjes. De zee, die heeft niet perse kleur nodig, lekker laten zo. Hoe simpeler, hoe mooier vind ik.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Bedankt allemaal!

Ik had inderdaad gesproken over het plexiglas, maar ik vond niemand die dit betaalbaar uit 1 stuk kon laseren plus uiteindelijk vond ik staal en hout beter samen passen dan plexi en hout. Ik dacht dat de plexi afbreuk ging doen aan het "natuurlijke" aspect. Dus het is blauwstaal geworden die rondom een dikke laag kleurloze vernis heeft gehad.
Aluminium heb ik inderdaad ook aan gedacht, dat ging alleszins stukken lichter geweest zijn, maar dan vond ik de kleur minder passen. Echter het gewicht is enkel nu een probleem, eens die aan de muur hangt (en blijft hangen) dan is dat snel vergeten. :p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.