Boorkop kolomboor, tandkrans of snelspan?

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
445
Noord-Veluwe
Het kastje met de schakelaar van mijn kolomboor zit met schroefjes vast. Daar heb ik er een van losgedraaid en met een kabelklemmetje ertussen weer vastgedraaid. Dat klemmetje was perfect op de boorsleutel vast te houden. Nu ik een snelspanner heb is dat niet meer nodig, maar ik ben te lui geweest om het klemmetje weer weg te halen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
IK ben verbaasd over het spanvermogen. Vanaf 0.2mm (ik zou ze er niet zo inzetten want die breken erg snel) Verder zie ie er prima uit.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
IK ben verbaasd over het spanvermogen. Vanaf 0.2mm (ik zou ze er niet zo inzetten want die breken erg snel) Verder zie ie er prima uit.
Ik heb wel wat boortjes onder de 1 mm, dus dat is de reden dat ik deze besteld heb, maar 0,2mm in zo'n grote jongen is niet zo'n goed idee
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Toen ik de lade met boren opruimde zaten er ruim 30 stuks in van 0.2 0.25 en 0.3 Ik heb geen idee wanneer ik die ga gebruiken. Ik heb er wel een hulpje voor waar je die kleintjes in kan spannen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.