Boekenkast van MDF

FrituurKoning

Actieve deelnemer
10 apr 2021
50
25
Schiphol
Voor toekomstige projecten: GereedschapPro verkoopt pocketschroeven met tori. : )
Ja weet ik, wilde ik eigenlijk ook kopen maar dan moest ik ook een lange bit met torx kopen en daar zat dan weer langere levertijd op of iets dergelijks. Kwam nergens goed uit. Dus toen maar gewoon Kreg schroeven gekocht want daarvoor had ik het bitje al.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
Als je het niet ziet is het inderdaad lastig op gevoel werken. Toch zijn vierkant en driehoek de best passende om een schroef erin te draaien. Als ik weer pocket hole schroeven ga bestellen ga ik over op torx. Ik kies voor het gemak.
mijn ervaring is totaal anders
ik heb voor 200 euro kreg-schroeven met een robertson-kop gekocht, en ze na één enkel project links laten liggen
de bit voor robertson wipt zo uit de kop
zeker wanneer de schroef niet reeds in een gat zit
mochten vierkant en driehoek de best passende zijn, dan hadden we nu niet vooral pozidriv, torx en philips
mogelijks is de vierkante kop enkel bij kreg een probleem :unsure:
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.555
Gaanderen
Als bij mij het bitje in een magnetisch bithoudertje zit dan gaat het bit je eruit en blijft in de robertson kop zitten. Het voordeel van de door jouw genoemde passingen zit in het feit dat je je bitje er makkelijk in kunt duwen en bij de andere twee passingen moet je veel meer mikken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.