bankje ontwerp: hoe kan ik deze leuning maken?

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.788
1.138
‘s-Hertogenbosch
Van de grond is sowieso oké, maar de ronde kanten zorgen ervoor dat de foot -print kleiner wordt zodat het makkelijker voorover of achterover kantelt ( is misschien maar een idee)

Belgje

Actieve deelnemer
Weer wat verder kunnen werken. Vandaag de leuning en de spijlen. Ik kon van een buurman een kolomboor lenen (boor + standaard maar goed). Ik heb eerst een mal gemaakt en daarmee de gaten in de leuning gemaakt. Nu zag ik snel dat de zitting te dun is. Dus ga ik de mal ook afronden zoals de leuning en die dan op de zitting bevestigen. Minder strak qua design maar er komt toch nog een dik kussen voor te liggen.
(Blad op de foto ligt niet helemaal op de juiste plek op de poten dus niet te nauw kijken. Is vooral om een beeld te krijgen.) Misschien maak ik de spijlen ook nog een paar cm korter, dat gaat ok nog bespreken met de bruid)
1000078395.jpg

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.