antieke pennenbank op marktplaats

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.701
2.570
Gaanderen
Trigger hij is wel erg mooi hoor. Zou perfect in jouw verzameling passen. Slaap er nog een nachtje over?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wij willen wel zien hoe je deze opknapt.
Crowdfunding actie? :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: trigger

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Zeker, ik heb net een hele bende zooi de deur uitgedaan, zowel naar de stort als naar liefdadigheid. Maar ik ben al in overleg met @Ruben houtklusser over een klein metaaldraaibankje!!

Kijk, met crowdfunding, daar zou de Zeeuw in mij nog plek voor kunnen maken...:cool:.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.701
2.570
Gaanderen
Zeker, ik heb net een hele bende zooi de deur uitgedaan, zowel naar de stort als naar liefdadigheid. Maar ik ben al in overleg met @Ruben houtklusser over een klein metaaldraaibankje!!

Kijk, met crowdfunding, daar zou de Zeeuw in mij nog plek voor kunnen maken...:cool:.
bijna 30000 leden hier allemaal een euro en je kan er nog een prof machine bijkopen.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.102
2.612
Centraal gedreven as systemen lopen geen hoge toerentallen. Om nu de schilkoppen genoeg snelheid te geven, kan je een tandwielkast er tussen zetten, maar die is duur. Of je gebruikt gewoon een wat grotere poelie.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.701
2.570
Gaanderen
Waar wij draaien met de afdeling van radius staat/stond een hele grote stoomketel. Nu in onderhoud. Dat wil zeggen dat ze de klinknagels moeten vervangen en het ijkwezen de ketel opnieuw gaat keuren.
Museum | Stoomzagerij Nahuis De meeste machines daar zijn uit het jaar kruik en zwaar gietijzer en alles werkend op een band.
 
Laatst bewerkt:

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Waar wij draaien met de afdeling van radius staat/stond een hele grote stoomketel. Nu in onderhoud. Dat wil zeggen dat ze de klinknagels moeten vervangen en het eikwezen de ketel opnieuw gaat keuren.
Museum | Stoomzagerij Nahuis De meeste machines daar zijn uit het jaar kruik en zwaar gietijzer en alles werkend op een band.
Supervet! Maar ondanks dat de website wel zegt dat het onder 'home' te vinden moet zijn, zie ik daar geen openingsdagen/data. Wanneer kan ik dat moois komen bekijken?
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.102
2.612
Jij zit meer de kant op van een brons semi diesel uit appingedam.. Of een mooie gasmotor. Kan je hem op een houtvergasser laten lopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.