Alu extrusieprofiel 16mm als hulpgeleider voor Dewalt DWE7492

dvh

Actieve deelnemer
29 aug 2019
60
15
Brugge

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Motedis heeft (? had alleszins) belachelijk lange levertijden een poosje terug
Wat is lang? Het is in inderdaad niet "voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis" zoals je tegenwoordig vaak ziet. Maar ik heb 14-7 een bestelling geplaatst daar, het is gisteren (18-7) verzonden en volgens de track&trace zou het pakket morgen of overmorgen bezorgd worden. Een week dus, valt wel mee vind ik, zeker voor producten die op maat gemaakt moeten worden + die uit de andere kant van DLD moeten komen. Waarbij het op vrijdagochtend is besteld en dus dinsdag al verzonden.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Levertijden uit China zijn tegenwoordig max een dag of tien, dus haast is betrekkelijk..
Als je geen haast hebt kun je naar deze profielen kijken:


Is er ook in 15180 formaat
Ik heb inmiddels de rollers uitgeprobeerd en wat een heerlijkheid! Ik ben er zeker van dat de Jessem een betere functionaliteit hebben, maar de uniforme druk op de langsgeleider maakt een betere zaagsnede.. Tot nu toe onder de indruk
 

wimpie

Actieve deelnemer
29 sep 2015
295
114
Levertijden uit China zijn tegenwoordig max een dag of tien, dus haast is betrekkelijk..

Ik heb inmiddels de rollers uitgeprobeerd en wat een heerlijkheid! Ik ben er zeker van dat de Jessem een betere functionaliteit hebben, maar de uniforme druk op de langsgeleider maakt een betere zaagsnede.. Tot nu toe onder de indruk
Heb hier ook al naar zitten kijken om dit te implementeren (zeker als je onder een hoek (45) zaagt is het kritisch dat de plaat vlak en tegen de geleider loopt) , ben benieuwd naar je verdere ervaringen. Als ik het goed hebben staan de wieltjes schuin zodat ze het hout naar de geleider trekken, belemmert dit de doorvoer dan niet als je langere planken of stroken MDF/Melamine/... wil verzagen?
 

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
178
127
Echt
Bij mij is het ook geïnstalleerd.
20231030_203411.jpg

Inclusief nog een geprint onderdeel voor de maatvoering.
 

Bijlagen

  • 20231030_203415.jpg
    20231030_203415.jpg
    96,6 KB · Weergaven: 18
  • 20231030_203421.jpg
    20231030_203421.jpg
    73 KB · Weergaven: 18
  • Leuk
Waarderingen: Rizz

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Oh ja, die is handig. Ik heb t net aan voor elkaar gekregen met een aanpassing van de oude aanwijzer, dus die geeft t prima aan. Ik heb sws de neiging om alles na te meten, dat gaat er niet uit...
 

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
178
127
Echt
Oh ja, die is handig. Ik heb t net aan voor elkaar gekregen met een aanpassing van de oude aanwijzer, dus die geeft t prima aan. Ik heb sws de neiging om alles na te meten, dat gaat er niet uit...
Moet zeggen dat ik inderdaad zelden de maatvoering + indicator van de DeWalt zelf gebruik. Meestal alles met de rolmaat of schuifmaat (tot 200mm).
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.