Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je moet eigenlijk testen met een draaiende frees en een stuk hout. Als je freest, is de tafelkant afgesloten door je hout. En je draaiende frees stuurt de spanen met een hoge snelheid, richting je afzuigpoort.
Helaas ik heb gisteren voordat ik ging werken nog eventjes proeftest gedaan met een 12,7mm zwaluwstaart frees, echter de opstelling was met de cycloon plus HVLP, 120mm leiding naar 100 en met als laatste stuk onder alsook boven vanaf het Y-stuk 60/100mm en de afzuiging was ruk ik heb niet meer gekeken onder in het afzuigkastje. Tijd om eventjes te pitten later of anders morgen zal ik het nogmaals proberen
Klopt Ik ga dat ook dat uittesten want zoals het nu is, is het niet optimaal. Woodpeckers fantastisch rood kleurtje maar ze zouden het ontwerp wat mogen aanpassen
Het zal aan mijn verstandelijk vermogen liggen maar wat bedoel je hiermee? Mijn mogelijkheden zijn beperkt qua afzuiging vanaf boven gezien, mijn fence loopt via een T-track en het is niet dat ik de poortingang kan verleggen geheel links of rechts of iets half daartussen
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.