Afkortzaag zonder kont.

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Een, voor mij, belangrijk minpunt bij afkortzagen zoals de Dewalt DWS 777 is dat je alleen maar kan afkorten.
Dus helemaal door je hout zagen.
Zaagsnedes met een bepaalde diepte zijn niet mogelijk.

Gr Ed
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
Och ik was blij met me Kapex...
Maar de reparatie service loopt 5 dagen achter dus geen idee hoelang ik nog zonder zit(heb me dewalt 780 nog dus zit niet helemaal zonder)
 
J

j1eke

Guest
Och ik was blij met me Kapex...
Maar de reparatie service loopt 5 dagen achter dus geen idee hoelang ik nog zonder zit(heb me dewalt 780 nog dus zit niet helemaal zonder)
Ja, dat lijkt me niet zo'n opgave, leren leven met een Kapex.
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Ik heb ook een Kapex staan, tweedehands gekocht via dit forum.
Ben er erg blij mee, alleen is het jammer dat de afzuig slang veel ruimte in beslag neemt naar achteren toe.
Dat kunststoffen ding waar de slang in gaat kan je niet zomaar draaien. Ik heb het een en het ander uit elkaar gehaald, een nokje verwijderd en toen kon ik het draaien. Nu kan ik hem een heel stuk dichter bij de wand zetten en de slang er uit of er in gaat ook beter.
 

Rene71

Actieve deelnemer
2 feb 2017
352
43
Drunen bij Den Bosch
Nou ik heb 3 maanden plezier gehad van me kapex....
Nu een reparatie aanvraag bij festool lopen....

Als ik begin met zagen start ie normaal.
Maar na 1 a 2 seconden vallen de toeren weg en is er niet mee te zagen...

Festool gebeld kreeg een monteur aan de lijn.
Heel simpel dat word opsturen .

Aanvraag geplaatst op de site..... word dood gespamd met word jij onze nieuwe collega pop-up....
Eindelijk me aanvraag gedaan.
Krijg ik een mail terug we hebben je aanvraag verwijderd want er ontbrak een huisnummer....
U kunt het aanpassen en nog een nieuwe aanvraag doen......

Nu kan het zijn dat ik een beetje narrig over kom omdat ie stuk ging binnen 3 maanden...
Maar het logo onder de mail gaf mij de gedachte:
Klopt geen discussie we gooien het aan de kant en je vult het maar opnieuw in...
Bekijk bijlage 120320
Beetje jammer dat ie zo snel stuk is.
Ach nu kan ik tenminste de service van festool ervaren...
Heb een paar jaar geleden een zelfde probleem gehad met mijn inval zaag. Heb toen gewoon gebeld en de volgende dag erheen gereden en gerepareerd tijdens een bak koffie..of twee.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
Heb een paar jaar geleden een zelfde probleem gehad met mijn inval zaag. Heb toen gewoon gebeld en de volgende dag erheen gereden en gerepareerd tijdens een bak koffie..of twee.
Monteur zei dat ik hem met 2 dagen terug had.... zit nog steeds te wachten... ze geven aan dat de service afdeling 5 dagen achter loopt.
Niet de beste eerste kennismaking met ze.
 

Rene71

Actieve deelnemer
2 feb 2017
352
43
Drunen bij Den Bosch
Monteur zei dat ik hem met 2 dagen terug had.... zit nog steeds te wachten... ze geven aan dat de service afdeling 5 dagen achter loopt.
Niet de beste eerste kennismaking met ze.
De leverancier (Kruis) adviseerde mij erheen te gaan omdat de service goed was. Bij Bosch en anderen zou je vele weken je spullen kwijt zijn, zei men. Maar goed, bijna nieuwe spullen mogen eigenlijk niet kapot gaan en je wil vooruit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdl

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
Net ingelogd bij festool.
1656140083732.png
Gok dat ie klaar is.
Nou eens zien wanneer ik hem terug heb.
Wel jammer dat ik geen update heb ontvangen.
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Bedrijf hebben we in NL, helaas niet in CZ.
Werkmoraal in NL is beter dan in CZ.
Voor op de werkvloer hebben we nu geluk gehad dat een soort van concurrent verhuist is naar Polen, maar voor op kantoor blijft het lastig.

Maar terug te komen op de service, ik heb daar ook een keer gebruik van moeten maken bij Festool en dat verliep perfect. Ik denk echt dat hun ook worstelen met mensen te kort.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
Nou gisteren ochtend werd er aan gebeld...
Toen ik natuurlijk niet thuis was..
Stond DHL voor de deur.
Toen ik om 3 uur thuis kwam stond er een Mini pallet voor me deur met festool tape.
Handig...

Maar hij staat weer op ze plekje.
Ga zometeen maar eens testen.
Een schoonheids prijs krijgt het niet.
Maar blij dat ie terug is.
 

Rick84

Nieuw lid
28 nov 2023
14
1
Goes
Kvind nadeel van de dw777 en die andere dat je de diepte niet kan instellen. Ik ben ook opzoek naar zoiets. Kzit nu ook te kijkrn voor een metabo zonder kont. Iemand ervaring mee?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.