Afkortzaag voor Black Friday

SvenDC74

Nieuw lid
17 nov 2019
17
0
Je hebt het over ''black friday''... Heb je al een idee van goede aanbiedingen dan? Je moet natuurlijk maar net mazzel hebben dat jouw uiteindelijke keuze een 'black friday deal'' is toch?
Of zie ik een actie over het hoofd met alle afkortzagen uit jouw lijstje?
Veel vraagtekens... Ik ben namelijk sterk aan het overwegen de Kapex te kopen, maar toen ik dit topic las besefte ik me dat ik wellicht nog beter even een weekje kan wachten op die zgn deals.

Zoals je zegt, je moet mazzel hebben om net jouw zaag te hebben die in de aanbieding staat, maar als het zo is dan zal ik wel maximaal voorbereid zijn. Eerst beslissen wélke zaag, zoeken waar de huidige laagste prijs is, en dan op BF zelf goed uitkijken of hij nog lager gaat. Indien niet, geen probleem, dan weet ik ook voldoende.

Trouwens, de winkelprijs van de Makita LS1019 lag 40% hoger dan bij Klium. Zou graag in de winkel kopen, maar dat verschil vind ik toch wat té... :(
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Voor een deal op black friday moet je echt mazzel hebben, veel zaken worden speciaal ingekocht om goedkoop te worden verkocht. Ik heb nu voor werk een aanzienlijk aantal SSD schijven gekocht over de laatste drie weken en ik zag de prijzen omhoog gaan of zaken plotseling niet meer leverbaar zijn en dan duurder terugkomen.

Ik zorg dat ik het geld opzij zet en dan gewoon afwacht en de verschillende aanbieders in de gaten houdt. Bij de A-merken geven ze vaker zaken erbij dan dat je korting krijgt.
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
497
118
Omg. Eindhoven
Zo, ben vanochtend eens gaan rondkijken in 3 winkels, heb enkele mooie machines gezien (niet alleen afkortzagen). Wou dat ik meer plek en geld had :)

- De Kapex is een prachtexemplaar, echt waw. Maar ik twijfel hier zeer sterk over omdat, nu ik hem gezien heb, ik de 6cm zaagdiepte die hij biedt wat nipt vind. Misschien zal ik niet zo vaak zo'n dikke balken zagen, maar op de momenten dat je dat dan wel nodig hebt... De 88-versie is me toch wat te duur, en 2dehands vind je die amper.
- DeWalt schrap ik momenteel uit de lijst, heb 2 verdelers horen zeggen dat after-service vaak moeilijk is, en - ik geef toe - het geel is wat minder mijn ding.
- De Makita ls1019 sluit sterk aan bij wat ik zoek, ligt goed in de hand, zeer degelijke machine. 1 verdeler zei me dat ze kwalitatief toch wel onder Bosch en Metabo liggen, maar hij had het vooral over boor- en vijsmachines - met zagen had hij minder ervaring. De andere verdeler plaatste ze boven Metabo, en met een goede naservice (in België).
- De Bosch GM12GDLG nergens effectief zien staan. Maar staat ook dicht bij wat ik zoek en ben wel Bosch-fan. Hier kan ik hem hebben aan 650€, dus nog binnen het budget: https://www.etrona.de/bosch-profess...01b23600.html?sPartner=idealo?number=GCM12GDL. lijkt me geen slechte zaak, maar dit is wel een enorm beest, beetje overkill :)
- Metabo KGSV 72 doet ook nog mee, heb hem ook niet gezien maar zijn broertjes wel. Lijkt ook een kanshebber...

Milwaukee heb ik nergens gevonden tot nu toe (in de winkel).

Nog even verder reviews lezen :)

De Bosch is VANDAAG in de aanbieding: https://www.svh24.de/bosch-paneelsaege-gcm-12-sde/kapp-gehrungssaege-256884?fs=2302273010
Met code "BEB060" gaat er nog eens 60 euro af!
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Misschien iets meer onderzoek doen. O.a. hier op forum. Er is genoeg geschreven en er zijn zat filmpjes.
Eerst kijken wat je wilt gaan doen.
Afkorten kan ook met handzaag, of cirkelzaag.
Afkortzaag is vooral handig als je lange stukken moet afkorten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.