Afhangen van de deuren voor mijn vuilcontainer hok
Vorig jaar heb ik een hok gemaakt waar wij onze 6 kliko vuilcontainers kunnen plaatsen, (2 containers voor huis aflval – 2 voor tuinafval en 2 voor recycling) droog en uit het zicht, en ook wat tuin gereedschap. Helaas had ik nog geen tijd gehad om de deuren te maken en op te hangen, dat heb ik nu dus gedaan. Het werdt ook hoog tijd want de vossen (een echte plaag) kwamen elke avond langs om door de vulnis te gaan – ja helaas soms zijn ook onze 2 containers vol en als de deksel niet dicht is komen die vossen er wel in hoor!! en die maken er een groote bende van.

DSC_0967 by mcluma, on Flickr

DSC_0968 by mcluma, on Flickr
Hier een kleine test of het allemaal past.

IMG_0055 by mcluma, on Flickr

IMG_0056 by mcluma, on Flickr
En hier hangen ze

IMG_0063 by mcluma, on Flickr

IMG_0064 by mcluma, on Flickr

IMG_0065 by mcluma, on Flickr
En geschilderd

IMG_0066 by mcluma, on Flickr
Intussen heb ik ook de sloten erop zitten
De stijlen van de deur zijn 70mm bij 100mm met diagonale braches
Groetjes
Vorig jaar heb ik een hok gemaakt waar wij onze 6 kliko vuilcontainers kunnen plaatsen, (2 containers voor huis aflval – 2 voor tuinafval en 2 voor recycling) droog en uit het zicht, en ook wat tuin gereedschap. Helaas had ik nog geen tijd gehad om de deuren te maken en op te hangen, dat heb ik nu dus gedaan. Het werdt ook hoog tijd want de vossen (een echte plaag) kwamen elke avond langs om door de vulnis te gaan – ja helaas soms zijn ook onze 2 containers vol en als de deksel niet dicht is komen die vossen er wel in hoor!! en die maken er een groote bende van.

DSC_0967 by mcluma, on Flickr

DSC_0968 by mcluma, on Flickr
Hier een kleine test of het allemaal past.

IMG_0055 by mcluma, on Flickr

IMG_0056 by mcluma, on Flickr
En hier hangen ze

IMG_0063 by mcluma, on Flickr

IMG_0064 by mcluma, on Flickr

IMG_0065 by mcluma, on Flickr
En geschilderd

IMG_0066 by mcluma, on Flickr
Intussen heb ik ook de sloten erop zitten
De stijlen van de deur zijn 70mm bij 100mm met diagonale braches
Groetjes