Advies gevraagd - Opties om parkeren en werken te combineren in kleine garagebox

Boostinator

Nieuw lid
28 mrt 2023
22
3
België
Een kleine update. Vandaag een eerste laag verf op de muren gezet. De beton is best poreus en je ziet ook veel gaatjes, maar vind het de tijd en en energie niet waard om deze op te stoppen. Op zich al tevreden dat de muren nu wat frisser zijn.

De vloer ga ik waarschijnlijk met twee componentenverf doen.
 

Bijlagen

  • 2.jpeg
    2.jpeg
    64,1 KB · Weergaven: 21
  • WhatsApp Image 2024-01-06 at 13.35.29.jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-06 at 13.35.29.jpeg
    119,5 KB · Weergaven: 22

Wimpie33

Nieuw lid
13 aug 2013
4
2
Omdat ik zeer klein woon (helaas is het niet anders) heb ik een garagebox gehuurd met stroom :)

Ik moest hierin wat opslag kwijt, een aanhanger en dan nog liefst een kleine werkplaats.
Wat ik gedaan heb is alle kasten 50cm diep gemaakt en op wielen gezet.
Hierdoor kan ik het voor/achter de aanhanger zetten als ik de werkruimte wil gebruiken.
Moet ik met de aanhanger naar buiten dan gaat alles aan de kant en past de aanhanger er net tussendoor.

Zoiets zou je ook met de auto kunnen doen.
Auto buiten - dan lekker de kasten/tafels zo neerzetten dat het fijn werken is.
Auto moet naar binnen - even alle kasten/tafels naar de zijkant duwen en auto ernaast zettenIndeling garagebox.jpg
Hier staan bij mij dan de zaagtafel/freestafel, een uitvoertafel, een boorkolom, afzuiging en een smalle ladekast voor schroeven etc.
Het past allemaal net maar ja, beter een beetje ruimte als geen ruimte.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap en Boostinator

Boostinator

Nieuw lid
28 mrt 2023
22
3
België
Omdat ik zeer klein woon (helaas is het niet anders) heb ik een garagebox gehuurd met stroom :)

Ik moest hierin wat opslag kwijt, een aanhanger en dan nog liefst een kleine werkplaats.
Wat ik gedaan heb is alle kasten 50cm diep gemaakt en op wielen gezet.
Hierdoor kan ik het voor/achter de aanhanger zetten als ik de werkruimte wil gebruiken.
Moet ik met de aanhanger naar buiten dan gaat alles aan de kant en past de aanhanger er net tussendoor.

Zoiets zou je ook met de auto kunnen doen.
Auto buiten - dan lekker de kasten/tafels zo neerzetten dat het fijn werken is.
Auto moet naar binnen - even alle kasten/tafels naar de zijkant duwen en auto ernaast zettenBekijk bijlage 139498
Hier staan bij mij dan de zaagtafel/freestafel, een uitvoertafel, een boorkolom, afzuiging en een smalle ladekast voor schroeven etc.
Het past allemaal net maar ja, beter een beetje ruimte als geen ruimte.
Dat ziet er als een heel fijne ruimte uit. Ik heb helaas rond mijn wagen onvoldoende plek om verrijdbare kasten van enige grootte te plaatsen.
 

Wimpie33

Nieuw lid
13 aug 2013
4
2
Dat ziet er als een heel fijne ruimte uit. Ik heb helaas rond mijn wagen onvoldoende plek om verrijdbare kasten van enige grootte te plaatsen.
En wat ik dus klein vind zijn anderen heel blij mee. Zo zie ja maar dat de maat van de werkplaats niet uitmaakt zolang je er zelf maar tevreden met bent.

Misschien voor de auto iets maken? Dan zou je de auto iets naar buiten kunnen zetten als je er wil werken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.