Hoi
Mijn zoektocht duurt alweer bijna een week, nu wil ik jullie hulp vragen
Mijn trouwe Panasonic ey 6432 is bijna dood, de koolborstels zijn op, nu moet ik vaak het apparaat een mep geven.

ik heb m al met contactspray behandelt maar is geen duurzame oplossing. de accuus zijn ook aan het eind van hun energieopslag.
3,5ah x 15,6v was zijn kracht, dit in NiMh elementen en 35 nm of zoiets.
Wat is een trouwe opvolger. 14,4 of 18v ? ik neig naar 14,4v, maar kan soms wel het uiterste van mijn powertools vragen. Prijs verschil is miniem.
Hitachi DSDL 82 nm!! 4,0 of 5,0ah accu
Panasonic ey 79 serie = klusvisie kampioen??? prijs/kwaliteit= goed.
of Festool T15 impact, 100 nm, maar kan dat ding wel boren? 13mm? (ik ben eigenlijk verliefd op de cxs maar heb al een hitachi DS12DVF3 12V met net nieuwe accuus)
en dan ook nog
de walt
makita
milwakee
enz enz enz
help mij het woud aan keuzes door en mijn dank zal groot zijn.
groetjes Blom
Mijn zoektocht duurt alweer bijna een week, nu wil ik jullie hulp vragen
Mijn trouwe Panasonic ey 6432 is bijna dood, de koolborstels zijn op, nu moet ik vaak het apparaat een mep geven.

ik heb m al met contactspray behandelt maar is geen duurzame oplossing. de accuus zijn ook aan het eind van hun energieopslag.
3,5ah x 15,6v was zijn kracht, dit in NiMh elementen en 35 nm of zoiets.
Wat is een trouwe opvolger. 14,4 of 18v ? ik neig naar 14,4v, maar kan soms wel het uiterste van mijn powertools vragen. Prijs verschil is miniem.
Hitachi DSDL 82 nm!! 4,0 of 5,0ah accu
Panasonic ey 79 serie = klusvisie kampioen??? prijs/kwaliteit= goed.
of Festool T15 impact, 100 nm, maar kan dat ding wel boren? 13mm? (ik ben eigenlijk verliefd op de cxs maar heb al een hitachi DS12DVF3 12V met net nieuwe accuus)
en dan ook nog
de walt
makita
milwakee
enz enz enz
help mij het woud aan keuzes door en mijn dank zal groot zijn.
groetjes Blom