Aanrechtblad verlengen

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Kun je niet bij de leverancier een stuk bestellen van 75 cm, dan heb je alles van hetzelfde materiaal. Kun je ook meteen de uitsparing voor de kookplaat er in laten maken.
Daar loop ik ook aan te denken om er een stuk bij te bestellen/
Ik zou dan wel voor bestellen de opening voor de wasbak er in maken, zou dat niet goed gaan kun je alsnog een nieuw blad uit 1 stuk kopen.

Neem aan dat je in het kastje onder de spoelbak nog wel een sifon gaat plaatsen, lijkt ook wel dat je alleen maar koud water hebt daar. En wat is die zwarte slang die daar van rechts komt ?
Ja daar komt nog een sifon in. De zwarte slang is de overloop vd close in boiler, vandaar alleen koud water.
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Ziet er mooi uit, wat is uiteindelijk de oplossing/proces geweest?
Ik wilde in eeste instantie een blad uit een stuk bestellen, maar dat was niet mogelijk omdat de max ongeveer 3 meter is en wij 3.20 nodig hadden.
Dat schiet ook niet op want dan heb ik nog twee delen. Toen maar een stuk van 79cm besteld waar we zelf de uitsparing in hebben geslepen voor de kookplaat en ook de spoelbak plus het kraangat geboord.
Al bij al toch nog meegevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TinoT en mink

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.