Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 113

hebben jullie nog andere hobby's ?

hey ,

ik ben ruben en men gebruikersnaam is monkeyfreek , en deze wil ik toch even verduidelijken.
    ik ben dus niet verzot op apen of gorilla's
    het is zo dat ik een 2de hobby heb en die is aan men monkey moto sleutelen en natuurlijk ook mee rijden.
    zo ben ik dan begonnen met eerst een volledig nieuw 50cc monkey brommertje te kopen.
    en dan begonnen met andere spiegeltjes pinkertjes te plaatsen en van het ene kwam weer het andere voort .
    tot zo ver dat bijna alles al veranderd was en ik terug een 2de brommer kon maken van men veranderde onderdelen hehe .
    hier wat foto's van men monkey die er ondertussen weer al wat anders uit ziet.

.

verder werk ik ook graag in de tuin en zeker met zulk goed weer als vandaag 8-)
    zo heb ik onze vijver opnieuw her aangelegd omdat er bamboewortels doorheen de plastiek van de vijver groeiden.
    hiervan vindt je hier meer uitleg : http://www.woodworking.nl/viewtopic.php?f=10&t=3001.

zo dit zijn zo wat mijn hobby's buiten houtbewerking .
    wat zijn nu zoal jullie andere hobby's ?

groetjes
    ruben

Re: hebben jullie nog andere hobby's ?

vliegvissen en -binden, fotograferen, kanovaren, althoorn spelen (fanfare), zeep en cosmetica maken (waaronder scheerzeep)...

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Beide worden veel te weinig beoefend, maar mijn andere 2 hobby's zijn wintersport (snowboarden) en watersport (zeilen).
    Met dit lekkere weer ben ik heel erg graag buiten, deuren van de werkplaats staan momenteel dan ook wagenwijd open en zo veel mogelijk word buiten uitgevoerd. Met regelmaat word er nu dan ook even de achtertuin in gelopen, geknuffeld met de beesten (hond, kat, 4 kippen en 2 konijnen), gedacht over alle buiten werkzaamheden die ik nog wil uitvoeren (veranda, vlonder/terras, nieuwe schutting, dak overstek maken, genoeg te doen dus :P) en het en der wat onkruid geplukt etc.

Door de klus/hout-hobby zijn mijn andere hobby’s wat naar de achtergrond geschoven. Met name fotograferen en autoraces kijken zijn ver naar de achtergrond geraakt. Verder zijn mijn 2 labradors een hobby en handboogschieten wat dan natuurlijk ook sport is. Computers was ook een hobby, maar is nu eigenlijk alleen nog mijn werk.

Naast het houtbewerken gaat mijn vrije tijd op aan snowboarden, mountainbiken, volleybal, motorrijden, computer en uiteraard mijn kids.
    Vandaag ga ik eens mijn motor uit de winterstalling halen, even mooi oppoetsen en als het meezit een stukje rijden.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Vergeet ik er nog 1 en een belangrijke ook ops:
    Ik heb al 9 jaar een Peugeot 205 Gentry (limited edition) met alles er op en er aan, waar ik alles zelf aan doe. Kwa uiterlijk geheel origineel, maar verder technisch (onderstel, remmerij, motorblok) volledig verbeterd.
    Deze auto is echt voor er bij en word alleen voor de fun gereden.

windsurfen, golfsurfen, skimboarden, snowboarden, .. :mrgreen:

Als leerkracht houtbewerking is hout op zich meer beroep dan hobby, al heb ik wel een passie voor mijn beroep natuurlijk. Als hobby bouw ik muziekinstrumenten, wat nog altijd houtbewerking is. Daaruit volgt het bespelen van die instrumenten, ik hou er ook nog een muziekgroepje (folkrock) op na waar ik ook nog accordeon speel.
    En tenslotte is er nog mijn paard dat momenteel wordt opgeleid om nadien te kunnen berijden. 8-)

Veel Snowboarders hier! Ik zelf mag ook graag een paar keer per jaar snowboarden.

Verder ben ik hobbymatig met name bezig om auto's en motoren te repareren van bekenden en bekenden daarvan. Nu bezig om een Alfa Spider te repareren. Deze heeft problemen in de aandrijflijn wat resulteerd in een heftig geklapper bij het wegrijden.

Daarnaast rijd ik bij mooi weer graag motor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpandriesse
    Vergeet ik er nog 1 en een belangrijke ook ops:
    Ik heb al 9 jaar een Peugeot 205 Gentry (limited edition) met alles er op en er aan, waar ik alles zelf aan doe.
    Is dat een GTI model? Ben een tijdje service monteur geweest van een team dat meedeed in de 205 cup, Leuke en snelle wagens!

Forum Rechten