Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27
    Dank voor jullie berichtjes! Ik was inderdaad maar veilig gaan schuren ivm vermoeidheid, in plaats van met de decoupeerzaag aan de gang

Net even bij de huisarts geweest, nagel is er helemaal af, gelukkig is de wond in het vlees redelijk beperkt gebleven. Binnenkort maar moed verzamelen om de schuurmachine weer op te pakken was juist lekker op dreef..

Oeh, bah. Hopelijk heelt het snel.

Ik heb zelf precies hetzelfde gehad vorig jaar. Even wat zelfgemaakte domino's afronden, een momentje van onoplettendheid en daar verdween mijn linker wijsvinger in de bandschuurmachine. Ongeveer zelfde wond, nagel weg, maar ook bot gebroken. Deed flink pijn en is echt een eye-opener geweest voor me!

Goed herstel gewenst!

- - - Updated - - -

Oeh, bah. Hopelijk heelt het snel.

Ik heb zelf precies hetzelfde gehad vorig jaar. Even wat zelfgemaakte domino's afronden, een momentje van onoplettendheid en daar verdween mijn linker wijsvinger in de bandschuurmachine. Ongeveer zelfde wond, nagel weg, maar ook bot gebroken. Deed flink pijn en is echt een eye-opener geweest voor me!

Goed herstel gewenst!

Jakkes! Kwam ik er nog goed mee weg... Althans heb geen (röntgen) foto gemaakt.. Hoe lang heeft het herstel geduurd? Kom je inmiddels al weer bij de bandschuurmachine in de buurt?
    Eye opener is het zeker!!

Ja, dat was behoorlijk schrikken, ook omdat ik linkshandig ben. In het ziekenhuis wilden ze een foto maken en daaruit bleek een stukje van het bot. Alles wel weer geheeld, alleen wel een klein stukje gevoelloos.
    Het herstel was ik wel een paar maanden mee zoet, zeker voordat de nagel helemaal teruggegroeid is.

Ik heb er even over gedacht de bandschuurmachine weg te doen, maar het was mijn verkeerde inschatting wat de reden was, niet de machine. Voor alles handelingen met machines wat ik nu doe, bedenk ik wel of dat de juiste weg is om de handeling uit te voeren.

Maar terug naar je project :-)
    De nachtkastjes zijn heel erg mooi geworden! Ik ben erg benieuwd naar de vorderingen van de kast, wanneer je er weer aan toe bent!

Het is dus wel een machine om met twee handen vast te houden.

Van harte beterschap en dat je de schuurmachine maar gauw weer oppakt!

Gave kast waar je mee bezig bent!

jaap

- - - Updated - - -

Van harte beterschap en dat je de schuurmachine maar gauw weer oppakt!

Gave kast waar je mee bezig bent!

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door renekooijman Bekijk Berichten

oei

Op mijn bandschuurmachine zitten bovenop een paar inserts waarmee je hem ondersteboven kunt monteren op een houder (B&D DN85), het leek me wel eens handig, maar eh, twee handen vasthouden maar.....

Forum Rechten