Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
    oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Mijn idee was om de Incra geleider op een vaste ondergrond te monteren. Met een geleider die even lang of langer is dan de tafel lang is heb ik geen behoefte aan een roltafel. Voor lange stukken heb ik een rollersteun. Ik ben te bewaarderig en daarom slibt m'n werkplaats snel vol en denk ik in krappe oplossingen. Ik ga maar weer eens rigoreus aan het opruimen en oneigenlijke zaken een andere locatie buiten de werkplaats geven. Dan heb ik een beter overzicht van de ruimte en komen de ideeën vanzelf. Maar hou je adem niet in.

Ik heb de telescopische infra flip pence aan de roltafel van mn CMS gemonteerd. Het is echter mijn enige aanslag dus moet hem soms als langsgeleider gebruiken. dan moet alles weer opnieuw ingesteld worden.

20190817_121430.jpg20190817_121450.jpg20190817_121500.jpg

Ik heb er een stuk multiplex tussen, anders komen de gaten niet overeen.

Ik ben zelf ook bezig met een ontwerp van een zaagtafel voor de Incra TS/LS positioner. Zal een nieuwe post maken als mijn ontwerp af is.

@ L.N. Kun je aangeven welke geleiding je hebt gebruikt voor de schuiftafel? Hier ben ik nog een beetje mee aan het stoeien. Dank!

De afbeelding uit mijn vorige post kwam van het internet en is dus niet iets wat ik heb gemaakt. Ik kan dus niet zeggen wat er voor geleiding is gebruikt, maar ik vermoed gewoon de onderdelen van Festool.

Forum Rechten