Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 44

Onderwerp: Blog ?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Blog ?

Forummers,

Zijn er mensen die een blog bijhouden? Het leek me wel een leuk idee om een blog over houtbewerken te beginnen. Het zou natuurlijk mooi zijn wanneer ik in het nederlands kan schrijven en dat het is het engels leesbaar zou zijn.

Alle ervaringen zijn enorm welkom

Re: Blog ?

Yep. En blogspot vind ik niet geweldig. Weinig mogelijkheden en de editor is niet zo gebruiksvriendelijk. Ik heb goede berichten gehoord over wordpres.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Aha, jij schrijft dus gewoon in het nederlands. Is dit voor de engelstaligen onder ons dan in het engels leesbaar? Vertaalt de site zelf? Zo niet, dan blog je voor "enkel" de nederlandstaligen.

Het lijkt me een leuk nieuw middel om mensen te laten weten wat er met hout te maken is.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Ik zie ineens een vakje "google translate", zit dit er standaard op ? Het lijkt me namelijk erg leuk om met houtbewerkers in andere landen in contact te komen op deze manier.

Nee dat is niet standaard. Als je even googeled naar Google Translate dan kan je wel vinden hoe dat moet. Ben ik eerlijk gezecht weer vergeten ops: .

ik maak heel vaak gebruik van vertaalprogramm's en ik vind ze tot aan; erg slecht.
    Je zou de grootste misverstanden en ruzie kunnen krijgen als je vertrouwt op de bekende taalprogramma's. Ik gebruik het alleen maar om verschillende betekenissen en gezegdes te vinden in talen die ik al ken

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Yep,

programma is gevonden. bedankt voor de tip. Nu nog een nachtje slapen en nadenken over een naam.

Rick, je kunt ook met buitenlandse houtdraaiers of houtbewerkers in contact komen door je aan te melden bij diverse buitenlandse houtbewerkers forums, en daar ook je werk op te posten.
    Op die manier heb ik nogal veel contacten opgebouwd de afgelopen jaren.
    Ook een eigen website maken is daarbij een beter iets dan een blog.
    Met deze link kun je gratis een eigen website maken, http://www.hpage.com/
    Promoten kun je de website door deze zoveel als mogelijk die kenbaar te maken aan je directe familie leden, deze op forums kenbaar te maken, aan te melden bij diverse startpagina's die links hebben met houtbewerken of houtdraaien, enz.
    Kijk maar eens op het gastenboek van mijn website, http://addecrom.hpage.com/
    Groetjes, Ad

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

blog? yep, een nieuwe blog is geboren. morgen maar mijzelf maar eens verdiepen in de mogelijkheden.

http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Proficiat met de geboorte Rick, en het kindje is al gedoopt ook

Mvg,

André

Forum Rechten